Ras

Prachtige kamers en geweldig ontbijt

Beoordeling van Southern Sun Abu Dhabi
5,0 van 5 bollen4 jun 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prachtige ruime kamers en een echt waanzinnig luxe ontbijt dat prachtig werd gepresenteerd.
Aanrader dus qua comfort en qua ontbijt.
Ligging is okay, had nog iets centraler gemogen maar in Abu Dhabi liggen de meeste bezienswaardigheden toch buiten het centrum.
Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 6 jun 2022
Dear misshomealready,
Thank you for staying with us recently and for taking the time to post this review. I see you had a good time with us and I hope to see you back soon.
  • Conrad
  • Vio.com
31.0 km van Southern Sun Abu Dhabi
Meer hotels in Abu Dhabi bekijken
Beoordeeld op 10 januari 2022

We hadden 2 kamers geboekt, deze zijn groot en goed ingericht. Helaas kunnen de ramen niet open dus er is een constant vreselijke lucht zoveel in de kamers als in de gangen. Daardoor vonden we de nachten heel moeilijk. Voor de rest, het ontbijt is goed en het personeel vriendelijk. Jammer dat de airconditioning vreselijk koud was gezet in de ontbijt ruimte.

Datum van verblijf: januari 2022
Pierre Delfau, General Manager van Southern Sun Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2022

Dear msxim,
Thank you for your recent visit and feedback. I am glad that overall you had a pleasant stay and I am sorry to see that the you found our breakfast room too cold. I do hope that this was not too much of an inconvenience and I hope to see you again the next time you visit Abu Dhabi.

Beoordeeld op 13 december 2021

Wij logeerden hier ivm F1. Circuit is met de taxi in 25 minuten te bereiken en kost dan per rit circa 70 Dirham. Hotel is keurig en heel schoon. Ontbijt is in buffetvorm met life cooking. Zeer uitgebreid en alles vers. Niets is te veel. Heerlijke koffie. In de avond daar heerlijk diner gehad. Goede wijn, en prijs kwaliteit verhouding is perfect. Erg vriendelijk personeel. Dat moet zeker vermeld worden. Bar aanwezig met diverse soorten bier van de tap. Zwembad op het dak aanwezig. Wij hadden de executive double room. Zeer ruim. Echt heel ruim met bad en een aparte stortdouche. Inloopkast voor de kleren en een ruime slaapkamer met aparte zithoek. Gewoon helemaal top ! Wij hadden een pcr test nodig. Personeel belt iemand en ze doen dat dan ter plekke in het hotel. Alles top geregeld. Met dank aan Muzaffar.

Datum van verblijf: december 2021
Pierre Delfau, General Manager van Southern Sun Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2021

Dear t_sijmens,
Thank you so much for spending the F1 weekend with us and for posting this great review. I am delighted to read that you had a good time with us and I hope that based on this recent stay, we will have the pleasure of welcoming you back the next time you visit Abu Dhabi.

Beoordeeld op 18 februari 2020

Dit hotel vind ik persoonlijk een zeer goed hotel,de kamers zijn heel goed en groot. Het ontbijt is zeer lekker en vers met een open keuken. Dan heb je nog de bar en het zwembad op de rooftop dat heel aangenaam is voor een verfrissende duik. Het kamer personeel is zeer vriendelijk en bij de receptie zullen ze je altijd met een glimlach ontvangen en verder helpen. een super hotel!!!!

Kamertip: Alle kamers zijn goed
Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Pierre Delfau, General Manager van Southern Sun Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Dear Gertje55,
Thank you for your recent visit and I see you enjoyed our large rooms as well as our breakfast in The Foundry. I also appreciate the comment about our friendly Associates and I hope that we will have the pleasure of seeing you again soon.

Beoordeeld op 11 februari 2020

Speciale dank naar de goede hulp die ik kreeg na verzoek van hulp op transport en verzending van spullen in en rond abu dhabi , pretty this lady was and is amazing . Mega bedankt. Altijd met veel plezier hier in het hotel . Groeten aan iedereen in de receptie en personeel , nogmaals pretty heel erg brdankt

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
PierreDelfau, General Manager van Southern Sun Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Dear D2826VBrichl,
Thank you for your recent visit and the very positive comments you made especially about Pretty on our Front Desk who help you with your request. We all look forward to seeing you again very soon.

Beoordeeld op 12 december 2019 via mobiele applicatie

Alles klopt aan dit hotel, mooie, nette kamers.

Maar met name de service is zeer goed, relaxed, met aandacht voor de klant. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Diner zeer goed. Ook de verschillende bars in dit zijn gezellig, zeer sfeervol en bruisend. Zwembad is ook erg netjes.

Datum van verblijf: december 2019
PierreDelfau, General Manager van Southern Sun Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2019

Dear 698jaspers,
Thank you for being with us recently and for the positive comments you have posted. I see you appreciated the high level of service we offer and I hope that based on this recent stay, we will have the pleasure of seeing you again.