9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is buitengewoon prachtig! Koffie met goud was erg bijzonder, maar de bediener, vooral Marshall, was erg vriendelijk en erg behulpzaam. Daardoor wilden we weer voor de 2e keer weer naar dit hotel gaan. :)

Verbleef: mei 2018
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dit een belevenis. Je wordt in stijl ontvangen en naar je tafeltje gebracht. Je krijgt uitgebreid uitleg over de heerlijke gerechten en drank. Onbeperkt koffie en thee. Probeer the signatue coffee: cappuccino met kamelenmelk. Deze wordt geserveerd met bladgoud.
Mijn man en ik hebben genoten van alles!!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dis is een prachtig hotel, ook als je hier niet verblijft kan je gebruik maken van 1 van de restaurants. Tevens heeft het een mooi zwembad, beschut en goed verzorgd. Ga er niet lopen als de zon volop schijnt. S avonds mooi verlicht, koeler en leuk om de fonteinen te zien.

30 december 2017 beoordeeld

Schitterend gelegen hotel, mooi zwembaden en strand. Service prima. Goede restaurants, met name het bbq restaurant. Wij waren begin november in dit hotel, het was erg rustig.Wel prijzig, maar dat weet je vantevoren. Wij komen zeker terug.

Kamertip: Als je met kinderen bent kan je het beste aan de kant met kinderfaciliteiten boeken, anders moet je anderhalve kilometer lopen.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
HolgerSchroth, General Manager van Emirates Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2017

Dear Guest,

It was a pleasure to welcome you to Emirates Palace. Thank you for taking the time to share your kind feedback. I am happy to hear that you had a wonderful experience.

We hope to have the pleasure of welcoming you back to the Palace soon.

Sincerely,

Holger Schroth
General Manager

22 maart 2017 beoordeeld

Wil je een keer een exclusieve koffie, niet zo maar een nescafe of nespresso ga dan naar dit hotel. Kan je binnen zonder reserveren, als er geen volledige koninklijke delegatie is. Voor 25 euro heb je een koffie met goudschilfers erin. Smaak met niets te vergelijken behalve.... .

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner