Beoordeeld op 31 december 2016

Modern en fijn hotel, mooie inkom en vriendelijk personeel zeer behulpzaam.
De kamers waren mooi, alles aanwezig, bad en douche,minibar wifi...Het ligt op wandelafstand van het centrum, maar het is interessant om toch een taxi te nemen,niet duur en zeer vriendelijk.In het hotel zijn liften waar je dan in het winkelcentrum uitkomt, restaurants zijn er ook aanwezig.
Het ontbijt is rijkelijk, alles kan

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
AnnieC M, Hotel Manager van Rosewood Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2017

Dear Willemsbetty,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug.

hartelijke groeten
Annie Monnier

Beoordeeld op 24 december 2016

het is moeilijk deze belevenis onder woorden te brengen,daar het zo overweldigend was,de plaats,het
uitzicht vanaf de 15de verdieping,alle mogelijke snufjes op de kamer,het ontbijt met alles erop en aan!
1minpunt!
mijn BPOST-PAIDCARD werd geweigerd(de enige keer op deze reis) toch proficiat voor alles!

Kamertip: subliem!een weelde dat wij niet kennen!
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rosewood Hotels & Resorts
AnnieC M, Hotel Manager van Rosewood Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 december 2016

Geachte 965gilberth,

Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Wij hopen u te verwelkomen.

Beste Wensen,
Annie Monnier

Beoordeeld op 26 maart 2016

Dit hotel heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De kamers zijn fantastisch en de bedden heerlijk! Het ontbijt is ok. Beter is om heet water te kunnen tappen dan te sterke thee geserveerd te krijgen. Kleine yoghurtjes staan ongekoeld. De service is super en het verse fruit is heerlijk. Zwembadservice is uitstekend, met een ijsbucket gevuld met water en evian facespray. Ook hier de koude doekjes en fruitspiesjes.ligging tov diverse bezienswaardigeheden is prima, alleen Yas island is wat ver.

Kamertip: Marina view en twee aparte bedden
  • Verbleef: maart 2016, reisde met familie
Luigi R, Managing Director van Rosewood Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2016

Dear Jashja,

Super review! We highly appreciate your comments mentioning the fantastic room and beds as well as the superb service and excellent pool.

We look forward to hosting you again very soon!

Warm Regards,

Luigi Romaniello
Managing Director

Beoordeeld op 21 maart 2016

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

Beoordeeld op 7 maart 2016

Het Rosewood Hotel Abu Dhabi is continu bezig om zichzelf te onderscheiden van de concurrenten. De extreem goede service en de kwaliteit van het hotel in z’n geheel is onderscheidend.

Het is hier iedere keer weer een feestje om terug te komen. De diversiteit aan goede restaurants en en een prachtig winkelcentrum naast de deur, zorgen ervoor dat je hier niets te kort hoeft te komen.

Dit keer voor het eerst met een baby van 11 manden oud in het hotel verbleven en wat was dat een plezier. Het personeel overtrof zichzelf en stelt zich heel kindvriendelijk op. Wat ons betreft is het hotel “baby proof”.

Een dikke pluim voor het Rosewood Abu Dhabi!

Kamertip: uitzicht op het prachtige zwembad!
  • Verbleef: maart 2016, reisde met familie

Dear Janpieter10,

Great review! Thank you for sharing your feedback regarding your stay at Rosewood Abu Dhabi and highlighting our Associates and baby proofing of the room as well as the child care!

We look forward to welcoming you and your family back to Abu Dhabi!

Warm Regards,
Luigi Romaniello