Beoordeeld op 31 december 2017

Erg goed en ruim opgezet hotel met diverse thema restaurants (Indiaas, Fins/seafood, Italiaans, Japans en een grill restaurant). Hotel hier en daar licht gedateerd maar tegelijkertijd heerlijke, klassieke 5 sterren luxe. De prijzen zijn hoog maar dat is in UAE helaas niet ongebruikelijk voor f&b, zeker de alcoholische dranken vragen om een goedgevulde portemonnee. Het strandje is klein met een mooi groot zwembad ernaast. Na 16.00 geen zon meer.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rotana Hotels
SebastianThomas02, other van Beach Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2018

Dear Mr. Van Berkel,

Thank you for your comments on your recent experience at our hotel, we apologize for the inconvenience you had experienced during your stay. As we value our guests’ feedback, rest assured that we will look into to your comments. We hope to see you again soon and allow us another chance to show you ‘treasured times’ with Rotana.

Kind regards,

Mathieu van Alphen
General Manager

Beoordeeld op 25 maart 2017

Goed hotel, vriendelijken. En behulpzaam personeel. Ligt naast een Mall dus altijd wat te doen. Met taxi's binnen 20 min. Bij alle bezienswaardigheden .
Kamers zijn netjes en service is goed.
Ontbijt is ongekend divers.

Kamertip: Kamers die uitkijken naar strandje.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Milos C, Mathieu van Alphen van Beach Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2017

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your kind review of our hotel. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you back again in Beach Rotana.

Best wishes,

Mathieu van Alphen
General Manager

Beoordeeld op 30 november 2016

Voor een bezoek aan de Formule 1 hier 5 nachten geweest. Lang genoeg om een goede indruk te krijgen. De start was slecht omdat onze boeking niet bleek te bestaan wat vervelend was. Geen probleem vond Ohla de dienstdoende frontoffice medewerkster en ging voor ons aan de slag. Wij zijn gaan ontbijten en ze heeft het opgelost! Upgrade van de kamer en onze voorkeur voor twee kamers op de 19e met super view.Bedankt Ohla!
Verder gewoon een erg goed hotel zoals je van 5 sterren mag verwachten.
Je zult echter op veel plaatsen buiten op je kamerterras maar ook in de tuin een duidelijk airco geluid waarnemen. Als je dit storend vindt zijn er ook genoeg plaatsen waar je weinig hoort.Verder nog dank aan Katie die ongevraagd een early breakfast voor ons regelde inklusief roomservice om 5:30 op de vertrekdag. Dit zijn dingen die het verschil maken! De restaurants zijn prima met name het Brauhaus waar je schnitzels met pommes of bratwurst kunt eten. Natuurlijk met biet van het vat, heerlijk.

Kamertip: hogere verdieping met super view
  • Verbleef: november 2016, reisde met familie
Milos C, Resident Manager van Beach Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2016

Dear Valued Guest,

Thank you for taking your time to share your review of our hotel. We are glad to know that you had a nice stay with us, and please rest assured that your comments will be looked into. We are looking forward to welcoming you back again in Beach Rotana.

Warm regards,

Milos Cerovic
Resident Manager

Beoordeeld op 19 november 2016

Ligging van het hotel is in het centrum,verbonden met de Mall.
Diverse restaurants in het hotel Ontbij is klasse, incl. echte verse sapjes!
Probeer een upgrade te regelen voor een Clublounge-room deze extra's zijn zeker de moeite waard
Ga ook zeker eens naar de overkant van het water, The Galleria is een luxe mall en zeker de moeite waard. heerlijk langs de promenade wandelen,eten en drinken.

Kamertip: Volgens mij hebben alle kamers uitzicht op het kanaal en balkon/.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Milos C, Resident Manager van Beach Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing this inspiring review of our hotel. We are grateful to know that you experienced our genuine hospitality during your stay with us. Rest assured that your compliments will be shared with the team and we will be glad to have you back again in Beach Rotana Abu Dhabi.

Warm regards,

Milos Cerovic
Resident Manager

Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel midden in Al Ain. Heel uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Helaas waren er tijdens ons bezoek wat renovatie werkzaamheden aan het kinderbadje waardoor er wat geluidsoverlast was. De kamer was prima, netjes en schoon. De badkamer een beetje verouderd.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner