Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.431)
Beoordelingen filteren
1.431 resultaten
Waardering van reizigers
495
505
227
85
119
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
495
505
227
85
119
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.431 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
30 april 2017 beoordeeld

De "Le Meridien" (oude, niet de nieuwe "Royal") is een hotel met een beroemde en opmerkelijke geschiedenis in Abu Dhabi. Het is één van de oudste en was een van de beste in de VAE, maar deze tijden zijn voorbij. Nu vindt u er voornamelijk goedkope gelegenheidszoekers en "all inclusive" buffet-eters. Dit kan onvermijdelijk zijn, gezien de locatie en de huidige andere standaard 5 sterren hotels, maar het blijft jammer.
Dus dit was zeker de laatste keer dat ik er verbleef.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Cmreuser
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Yves T, General Manager van Le Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experience about us on TripAdvisor.
I am disappointed to read that you were not satisfied with your overall stay. While it is true there are a number of newer hotels in the capital, it is important to mention that our team does a wonderful job in delivering a personalised and memorable level of service while we continuously make improvements to ensure our guests’ comfort.
The hotel’s grounds are unique to Abu Dhabi with a beautiful garden courtyard containing an array of restaurants, bars and lounges as well as Eden Spa & Health Club facilities. Further, our city-center location is often highlighted for its convenience to explore Abu Dhabi by walking or taking a short drive to some of the city’s major attractions.
I hope that we will get the opportunity to welcome you back. Should you decide to stay with us again, please reach out to us through email at lemeridien.abudhabi@lemeridien.com to assist with your booking.

Warm regards,
Fadi Assaf
Director of Rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 april 2017 beoordeeld

Waren weer heerlijke dagen in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk, leuk dat ze je herkenden.

Thanks mr. Machiger Chandrakant! The people in the lobby and Shahul in the spa! Also housekeeping
from the third floor!

  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Lenie F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Yves T, General Manager van Le Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for your loyalty and taking the time to share your experience about us on TripAdvisor.
It is wonderful to read about the fantastic service you received. Our associates will be pleased to know that their friendly and attentive interactions lead our guests to memorable experiences for all the right reasons.
On behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back.
Warm regards,
Fadi Assaf
Director of Rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 februari 2017 beoordeeld

kamer en zeker badkamer (kamer 441) vrij uitgeleefd en gedateerd maar wij boekten via booking.com een Royal club kamer met kingsize bed en balkon en toegang tot de lounge en heel prijzig.Bij aankomst kregen wij een kamer zonder balkon en heel kleine zithoek, een badjas voor 2 personen en geen DVD speler of CD speler. Het hotel vertelde ons dat booking com dikwijls deze fout maakt. Dus mensen opgelet voor booking.com. aan de receptie wou men ons een CD speler en DVD speler ter beschikking stellen niet nodig maar het is voor ons een principe de kamers op foto van booking.com zijn misleidend alsook de uitleg jammer. Het personeel heel vriendelijk maar onze kamer op 4e verdieping is echt gedateerd. De uitleg van booking.com betreft blijkbaar enkel de kamers op 5e verdieping , lounge is daar en wij kregen wel toegang.

Kamertip: Vraag kamer met balkon op 5 verdieping.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank RITA Z
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stuart B, General Manager van Le Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2017
Google-vertaling

Dear Rita Z,

Thank you for taking the time to write us a review on TripAdvisor.
Thank you for sharing your feedback with us, you may rest assured your feedback is important to us and allows us to make improvements to enhance the experience of our guests. I am sorry that you did not enjoy your stay with us as much as we would have liked you too. We work with a number of online booking websites and strive to keep the information accurate at all times, I have noted your comments and asked our rooms reservations team to look into this - please note that we do offer additional amenities, such as DVD players, upon request. Did you know that if you book directly with us, you are guaranteed the best available room rates and entitled to receive Starwood Preferred Guest (SPG) reward points?
We highly appreciate your feedback in regards to the friendly service provided by our team of associates. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you back.

My best,
Stuart
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel om te verblijven. Bijzonder aardig personeel dat je herkent na voorgaande bezoeken! Verschillende gezellige restaurants en weer een uitstekende behandeling/massage in de spa gekregen van Aurora!

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Bedank betty v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stuart B, General Manager van Le Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2016
Google-vertaling

Dear Betty,

Thank you for your loyalty and kind review of our hotel. I am happy that you enjoyed your stay and found our restaurants and facilities, as well as the service offered to be of high quality.

We look forward to welcoming you back again.

My best,
Stuart
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 april 2016 beoordeeld

Perfect hotel met zeer goede faciliteiten, zeer goede service en ligging aan een strandje. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de kamers erg schoon. In de binnentuin zitten verschillende restaurants, fijne plek om te verblijven.

  • Verbleef: maart 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank gerritderee
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stuart B, General Manager van Le Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2016
Google-vertaling

Dear Gerritderee,
Thank you very much for choosing Le Méridien Abu Dhabi for your stay. It is a real pleasure to read your wonderful comments on Tripadvisor.
We are pleased hear that, you have had a great time and enjoyed the services and facilities provided during your stay.
We will definitely convey your message to our colleagues and hope to see you soon in the near future.
With my best,
Stuart,
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken