Rens Vermeulen
Poppel, België

Top hotel

5,0 van 5 bollen2 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vriendelijk personeel, je komt niks tekort.
Hele mooie kamer met prachtig uitzicht.
Bij binnenkomst ook altijd vriendelijk geholpen door Mujaddad. Ontbijt zeer uitgebreid, je kunt elke dag voor iets totaal anders gaan.
Koud handdoekje ook erg fijn met dit warme weer.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Le Royal Meridien, Other van Le Royal Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 apr 2024
Dear Rens_09,

Thank you very much for choosing to stay at Le Royal Meridien Hotel Abu Dhabi and for the wonderful comments you have shared.

We are truly glad to hear that you enjoyed your stay, as well for the recognition of the hotel associates who looked after you. It was our absolute pleasure to take care of you and we are looking forward to welcome you again whenever your travel brings you to Abu Dhabi.

With warm regards,

24.1 km van Le Royal Meridien Abu Dhabi
6.2 km van Le Royal Meridien Abu Dhabi
Meer hotels in Abu Dhabi bekijken
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Voor zaken heb ik 3 weken naar volle tevredenheid in dit hotel verbleven.
De service is hier geweldig en je wordt altijd met een glimlach geholpen. De medewerkers herkennen je en onthouden je voorkeuren.

Speciale lof voor het restaurant Market Kitchen van chef de cuisine Jhon. Hij en zijn team hebben 3 weken lang buiten de kaart om fantastische Vegan gerechten voor mij bereid. Echt top want in Abu Dhabi zijn de Vegan restaurants dun gezaaid.

Dus als je speciale wensen hebt of een dieet volgt: vraag het Jhon en het komt in orde!

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 november 2018 via mobiele applicatie

Vanaf de ontvangst ervaar je de luxe. Mooie kamers, zelfs die met stadszicht. Onze bagage was achtergebleven op de luchthaven en we kregen onmiddellijk alle toiletartikelen aangeboden. En een fruitschaal als troost. Geweldig ontbijt. Supervriendelijke staff. Minpunt is het zwembad. Niets van groenvoorziening in de tuin, enkel beton.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018

Bijzonder gastvrij personeel overal in het hotel. De kamers zijn goed geoutilleerd met voldoende aansluitingen en bijvoorbeeld een USB bij het nachtkastje, ideaal voor het 's nachts opladen van de telefoon/wekker. Prima restaurants en orginele drankjes in de bar, alcoholisch en non-alcoholisch

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 12 januari 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier geboekt voor drie nachten. Het verblijf was meer dan aangenaam. Heerlijk ontbijt, niet te druk (akkoord, het is laagseizoen) de draaiende Stratos-bar op de 26e verdieping. Je hebt hier helemaal niet het gevoel dat het januari is (bij ons in België is het nu bitter koud) en de prijzen zijn naar Abu Dhabi-normen best betaalbaar. Hele vriendelijke bediening van zowel receptie, Stratos bar, ontbijt en The Kitchen restaurants. Super! Als we volgend jaar zouden terugkeren zullen we zeker overwegen om terug te keren naar hier.

Datum van verblijf: januari 2017
Le Royal M, Deputy Director of Food & Beverage van Le Royal Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2017

Dear Guest,
It is with such delight we read your inspiring comments. We are pleased to see that you have thoroughly enjoyed your recent experience at Le Royal Meridien Abu Dhabi.
We are delighted to note of your enjoyment at all of our Food and beverage restaurants. Thank you for the special mention on Stratos, we will be sure to pass on your compliments to the entire team. We look forward to seeing you again very soon.
Best Regards, Andrew Clark

Beoordeeld op 30 november 2016

Je mag wat van een 5-sterren hotel verwachten maar Le Royal Meridian Abu Dhabi maakt het meer dan waar. Van check-in tot kamer, van ontbijt tot diner. De wifi is in zowel algemene ruimtes als de kamer heel goed.

Kamertip: Kamers aan de zee kant hebben wijds uitzicht
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken