Novel Hotel City Center
  • Gratis parkeren
Southern Sun Abu Dhabi(Abu Dhabi)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 57 per nacht.

• Gratis parkeren
Sheraton Abu Dhabi Hotel & Resort(Abu Dhabi)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Royal Rose Hotel(Abu Dhabi)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Hilton Abu Dhabi(Abu Dhabi)
Priceline
  • Zwembad
Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 321 per nacht.

getaroom.com
19 oktober 2015 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
MercureAbuDhabi, Manager van Novel Hotel City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2015

16 oktober 2015 beoordeeld

Prima centraal gelegen hotel. Ontbijt duur. Chinees restaurant was gezellig, heerlijk eten, prima snelle bediening en voor een betaalbare prijs. Enige is dat we onze rugzak hadden afgesloten met een hangslot. We hadden hierin kleine coupures contant geld. Toen we na enige tijd terug op de kamer kwamen, was het hangslot op een andere rits en was de code met 1 cijfer veranderd. We dachten dat we dit per ongeluk zelf hadden gedaan vooral omdat een snelle blik op het contante geld niet direct op een vermissing duidde. In Nederland bleken echter 6 briefjes van € 20,- gestolen te zijn. Iemand die een beetje verstand heeft van hangsloten kan makkelijk een codeslot manipuleren. Te laat voor aangifte dus les: ook geen geld achter slot en grendel achterlaten!

Kamertip: Op de 10de verdieping hadden wij geen last van de weg ervoor
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
20 mei 2013 beoordeeld

Het hotel ligt centraal in Abu Dhabi, op loopafstand van winkelcentra, restaurants etc.
Vriendelijk personeel en ook zeer goede kamers maken dit tot een uitstekende locatie tegen een betaalbare prijs!

• Verbleef: mei 2013, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
6 mei 2011 beoordeeld

• Verbleef: mei 2011, reisde alleen
18 maart 2011 beoordeeld

Je moet de stad doorkruisen om tot aan het hotel te geraken, maar het geeft je tevens de kans om de sfeer van de stad op te snuiven.
Abu Dhabi is een mooie nette stad.
De auto parkeren is niet eenvoudig. Je kan de auto gratis voor het hotel parkeren van 21 uur tot en met 8 uur als er plaats is (Het is mogelijk dat het gratis parkeren recent is afgeschaft). Om de hoek is er een betalende ondergrondse parking.

• Verbleef: januari 2011, reisde met familie