Raymond
Hoofddorp, Nederland

Westin Abu Dhabi

5,0 van 5 bollen30 dec 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Top ervaring, mooi hotel, goed ontbijt, heerlijk zwembad, top personeel met name Sunny deed heel goed zijn best. Mooie locatie, heerlijk om te golfen en prima spa. Heerlijk voor families en gezinnen en worden goed verzorgd. Goed geregeld met auto en parkeren
Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Abhishek Gurjar, Guest Services / Front Office van VOGO Abu Dhabi Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 30 dec 2022
Dear Guest, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the Westin Abu Dhabi Golf Resort & Spa. It is always encouraging to hear feedback, particularly when it comes from those, who matter the most like you. Moving forward, please feel free to share any additional feedback on how we can elevate your experience on next visit to make it more comfortable and enjoyable. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback, and looking forward to have you back. Abhishek Gurjar Front Office Supervisor The Westin Abu Dhabi Golf Resort & Spa
Pool and Garden View
  • Trip.com
22.0 km van VOGO Abu Dhabi Golf Resort & Spa
Meer hotels in Abu Dhabi bekijken
Beoordeeld op 6 december 2022

Bij aankomst op 21 november waren we moe van de reis, weinig slaap en het tijdsverschil. Onze kamer was nog niet klaar (08:00 a.m.) maar de Manager van dienst bood ons het tijdelijke gebruik van een suite aan om ons te verschonen en even te slapen. Hoe geweldig is dat! Later werden onze koffers en golftassen naar onze nieuwe kamer gebracht .
Kamers zijn ruim, goed ingericht, schoon en met uitzicht op de golf. Service op alle vlakken super, goede faciliteiten, prachtige golfbaan, gevarieerd en heerlijk eten, heerlijk zwembaden. Makkelijk vervoer per taxi. Hotel ligt vlakbij het vliegveld en op rustige locatie. Met Nederlandse bankpas kun je dirhams tappen in geldmachine in het hotel. Altijd handig.
Speciaal woord van dank aan: Chandra, de concierge, Ishara van de diner ruimte en Chamits van de poolside.

We'll be back!!
Robertus en Boudine Welschen, Bloemendaal.

Kamertip: Bijtijds aan het buffet dan is alles 'verser'. Als de schemering intreedt dan verschijnen de muggen.
Datum van verblijf: november 2022
Rohit Chand, Guest Services / Front Office van VOGO Abu Dhabi Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2022

Dear Guest,

It is always encouraging to hear feedback, particularly when it comes from those who matter the most like you.

Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.

Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback and looking forward to welcome you again.

Sincerely,
Rohit Chand
Assistant Front Desk Manager
Westin Abu Dhabi Golf Resort & Spa

Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Geweldig personeel vooral de dame met de mooie wimpers aan de receptie en de lange heer uit het sportscafé. Vriendelijk maar niet over de top. Hotel straalt een 1001 nacht sprookje uit. Prachtige kamers en een golfcourt om je vingers bij af te likken

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, gelegen aan de golfbaan, de hotelkamers zijn comfortabel, met goede bedden, zeer vriendelijk personeel, heel service gericht, en geweldig buffet zowel ontbijt als lunch, echt een aanrader met name voor golfers!!!

Datum van verblijf: maart 2018
Mar S, Manager van VOGO Abu Dhabi Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2018

Thank you for your kind words! We do appreciate such loyal guests and the fact that we met your expectations. Our colleagues main objective is to provide an amazing experience to our visitors and the views from our golf course help to bring the best out of your stay.

Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Een prachtig hotel, tussen yas island en de stad, in een groene oase, heel erg rustig. Een ongelooflijke service, goede band met het personeel (in t bijzonder met Ansar), en een fantastisch ontbijt). Wel prijzig, misschien te, maar pure verwennerij. 1 nadeel: ons balkon was minder, geen uitzicht. De kamer: 10 op 10 zonder meer.
Dikke aanrader dus!!

Datum van verblijf: november 2017
Mar S, Manager van VOGO Abu Dhabi Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Dear Pi1982uitlier,

Greetings form The Westin Abu Dhabi.

We are glad to hear that you found our property nice and relaxing.
It is indeed located close enough from the city but as well provides the quiet of the countryside.

We look forward to welcome you again.

Be well,

Beoordeeld op 12 november 2016

Lekker en goed hotel met uiterst vriendelijk personeel. Ruime kamers. Slechts 15 minuten van luchthaven en naar centrum. Mooi uitzicht over de golfbaan. Zeer uitgebreid ontbijt. Aanrader is het Italiaanse restaurant. Ook de BBQ op de driving range is top !

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
smitsf, General Manager van VOGO Abu Dhabi Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2016

Beste TimCar59,

Bedankt voor je mooie review. Ik ben blij dat wij een goede indruk hebben achter gelaten. Ik hoop u terug te mogen ontmoeten in de toekomst.

Warm groeten