Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.218)
Beoordelingen filteren
3.219 resultaten
Waardering van reizigers
2.222
583
234
91
89
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.222
583
234
91
89
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 3.219 beoordelingen
Beoordeeld op 8 april 2018

Hotel St Regis Saadiyat island resort.

Voor ons het 4e bezoek aan de Emiraten.
Deze keer gekozen voor maart in verband met de te verwachten temperatuur. Deze was zeer aangenaam. (overdag 30, 's avonds ongeveer 22 graden.)
Het hotel is een strandhotel, echter dit is een understatement.
Een juweel aan de kust van Saadiyat island, liggend in een groot resort, met directe strandligging. Het strand is makkelijk te bereiken (afstand +/- 250 meter).
Tussen strand en hotel liggen prachtige zwembaden.
Zowel de kwaliteit van ligbedden, service, hygiëne, alsook de vriendelijkheid van het personeel is uitstekend.
Het hotel lijkt op een paleis, met een afwerkingsniveau dat nauwelijks is voor te stellen.
Grote ruime entree, majestueuze hal, en ook hier weer overal behulpzaam en vooral vriendelijk gemotiveerd personeel.
De kamers zijn luxe, met alle voorzieningen die men zich wensen kan.
Zowel qua oppervlakte (+/- 60 m2), functionaliteit, bedden, badkamer en totale inrichting lijken deze op een droom. Voeg daarbij de kamerservice, hygiene en verzorging in alle opzichten, dan is er voor mij niet veel meer bij te bedenken.
Wij hadden een arrangement met halfpension: ook hier alles goed in orde.
Ondanks dat het vaak druk was, was er altijd voldoende bediening.
Het ontbijt voortreffelijk met alles erop en eraan.
"s avonds buffetvorm: uitstekend. Steeds wisselende voorgerechtkeuze (ruime keuze).
Hoofdgerecht: altijd meerdere verse gerechten, heel goede kwaliteit van vlees en vis.
Verse groenten in overvloed.
Dessertbuffet: super! Vooral veel met chocolade, maar ook hier te veel lekkernijen om op te noemen.
Wij zijn hier 10 dagen geweest, en hebben genoten. Niet alleen van het hotel, maar ook de uitstapjes die wij naar het centrum van Abu Dhabi en Louvre-museum gemaakt hebben, (taxi = voordelig) laten een zeer voldaan gevoel na.
Wij kijken op een schitterende vakantie terug, en hopen hier snel weer opnieuw te gaan genieten.

P.S.
Op de laatste middag van onze vakantie ben ik gevallen en moest naar het ziekenhuis.
Dit is allemaal op een geweldige manier door het hotel geregeld, als ook de aanpassing van onze vlucht door opgelopen (tijdelijke) handicap.
Mijn bijzondere dank aan de directie en medewerkers van het hotel voor alle extra moeite en zorg ten gevolge van mijn ongelukje! Overal was aan gedacht.Zowel in het ziekenhuis, hotel als op de luchthavens: er stond steeds iemand op ons te wachten.
Geweldig.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Charles v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 maart 2018 via mobiele applicatie

Het was echt een oase van rust lekker zwembad zeer uitgebreid ontbijt en hele vriendelijke mensen. Echt een aanrader en we komen zeker terug! Kamer aan de zeekant is echt aan te raden.
Om de hoek vh louvre en erg schoon allemaal

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank Boudewijn83
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 februari 2018

2de keer dat we dit hotel bezochten na een 14 daags verblijf in Abu Dhabi met gans de family om de laatste 4 dagen door te brengen.

Er waren 3 kamers geboekt. Bij aankomst om 13.00 hr was er nog maar 1 kamer klaar.
Men stelde voor om te gaan lunchen, nadien zouden de kamers klaar zijn.

Bij navraag was de 2de kamer om 14.00 hr nog steeds niet klaar en de 3de kamer was pas klaar om 16.30 hr. Dit was de kamer van mijn dochter die een afspraak had en hierdoor niet kon uitpakken of haar verfrissen. Toen ik hierover mijn beklag deed en een verantwoordelijke vroeg kreeg ik deze niet te zien.

s'Avonds een schoteltje fruit op de kamer met een briefje waarop stond dat het spijtig was dat ik zo lang had moeten wachten was de enige reactie. Triestig voor een 5 sterren hotel.

Bij het ontbijt de dag nadien moesten we meerdere keren aan verschillende personen om koffie vragen want dat werd steeds vergeten. Het kan al eens mislopen maar dit herhaalde zich ook volgende dagen. Triestige service en geen verantwoordelijken te bespeuren.

Op een bepaald moment maakte ik een dag op voorhand een reservatie voor een ontbijt tafel buiten voor gans de familie met de vraag om deze speciaal te versieren en met een attentie omdat ik mijn kleindochter die verjaarde wou verrassen.
Dit werd genoteerd door een zaalverantwoordelijke en die ging het nodige doen. Ik vermelde ook indien er extra kosten waren dit geen probleem was.

Groot was de ontgoocheling de dag nadien, er was zelfs geen tafel gereserveerd dus ook niets versierd. Onbegrijpelijk.
Toen ik me hierover zeer kwaad heb gemaakt kwam men met een gebakje. Met een klacht hierover nadien werd niets gedaan.

Aan het beach restaurant bij het zwembad moest ik 4 keer vragen om een fles wijn. Om 14.30 hr eten (snacks) besteld die je pas om 15.30 hr kreeg was ook al niet om vrolijk van te worden.

We hebben daarom verder alle dagen buiten het hotel gaan eten waar de service 100 keer beter was.

De personen die hun best deden in het hotel waren de concierge en de personen aan de receptie maar die konden blijkbaar geen problemen of wensen oplossen.

Gebrek aan management en verantwoordelijken, dat is hetgeen ik heb ervaren.

Van dergelijk hotel verwacht je meer maar spijtig genoeg was dit niet het geval. Het is te groot om persoonlijk en gezellig te zijn.

Dat het anders kan hebben we ondervonden bij ons verblijf in het hotel in Dubai waar de service top was.

Abu Dhabi heeft t.o.v. Dubai nog veel in te halen qua bezienswaardigheden.
Naast het Louvre dat juist is opengegaan heb je Ferrari World, De grote Moskee, Emirates Palace en een aantal Shopping Malls.

Voor ons zal het de laatste keer geweest zijnin St Regis Saadiyat.

Een hotel kan je maar goed beoordelen als er problemen zijn en zien hoe ze hiermee omgaan. In ons geval was het teleurstellend.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Luc560
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stregis_Management, Manager van The St. Regis Saadiyat Island Resort, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2018
Google-vertaling

Dear Luc2018,

Thank you for sharing with us the experience following your recent stay at the resort, and I am sadden to hear that your experience was not up to your expectation.

I am so sorry that only 1 room was available during your arrival at 1.00 pm. Due to our standard check in time is 3.00 pm and it was a busy period, we did not have any other room available and I am glad to hear that the team were manage to offer 1 room as an early check in and the second room on the standard check in time.

Please also accept my sincere apology that the set up that we have prepared for your daughter's birthday was not upto your expectation. We have reserved the table outside as per your request, but due to the rain, we had to move the table inside. Even through we were unable to arrange the table set up, we sincerely hope that you and your family enjoyed the small birthday cake with Happy birthday message that was served. Furthermore I am sorry that the service was slow in that particular day as the team had to do the movement of table following the rain.

Furthermore, please accept my apology for the delay of service at the beach and pool area. We have looked into the matter and unfortunately we could not allocate an order for a bottle of wine in your invoice, therefore we were unable to investigate further on the cause of the delay and would appreciate if you could get in touch with us in order to clarify the situation which would assist us in providing a better service to our guest in the future.

Nevertheless, thank you for your kind comment on the professionalism and friendliness of our staff.

Last but not least, thank you for staying with us. My team and I remain hopeful that we will have the opportunity to welcoming you again. Should you decide to give our hospitality a second chance, it would be my absolute pleasure to personally take care of any arrangements you may have.

Best regards,
Marwan Fadel
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juni 2017

Voor ons een echt rusthotel, niets ontbreekt.
Zeker een aanrader voor golfers !
Het hotel is gestart met renovatie van 2 restaurants : de Turquoise, minst mooie en aangenaam restaurant op vandaag, het wordt een Buddha restaurant met mooie terras zicht op zee !
De 55 wordt ook vernieuwd en wordt een Italiaans restaurant, heel goed idee ! De bar wordt ook aangepakt : is nu al mooi en zal nog verbeteren !
Aan te raden vakantie bestemming !

Kamertip: Hoe hoger hoe beter
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank thvdb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stregis_Management, Hotel manager van The St. Regis Saadiyat Island Resort, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2017
Google-vertaling

Dear thvdb,

Thank you for taking time to share with us an experience from your recent visit to the St Regis Saadiyat Island Resort, Abu Dhabi.
I am glad to read that you enjoyed your overall experience with us.
We look forward to welcoming you back at the city's true beachfront leisure address.
Warm regards,

Marwan Fadel
Hotel manager


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 april 2017 via mobiele applicatie

Over 3 jaar waren we reeds in dit hotel. Het was een prachtig hotel zodat we terug kwamen. Helaas zien we nu dat desondanks de ongelooflijke service het hotel begint mankementen te vertonen. Jammer! Dit hotel heeft alles om the place to be te zijn!

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Ilse V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stregis_Management, Manager van The St. Regis Saadiyat Island Resort, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2017
Google-vertaling

Dear Ilse V,

I would like to express my sincere gratitude for taking the time to review your experience with us on TripAdvisor.

I am delighted to hear that you had a great time in your previous stay and that you decided to return. Having said that, I was saddened to learn that your experience during your recent stay at the resort did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies on this less than satisfactory experience. Should you wish to discuss your experience further, please contact the resort at GEM.3400@stregis.com

In the meantime, I remain hopeful that we will have a chance to welcome you back again to the St Regis Saadiyat Island Resort Abu Dhabi.

Best regards,
Marwan Fadel
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken