“mooie locatie voor Ferrari Fans”
Beoordeling van Ferrari World Abu Dhabi

Sheikh Zayed Mosque and Falcon Hospital With Ferrari World Tour From Dubai
US$ 126,00*
Dagtrip vanuit Dubai naar Ferrari World
Geclassificeerd als nr. 9 van 151 dingen om te doen in Abu Dhabi
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
Attractiegegevens
24 oktober 2017 beoordeeld

Zeer mooi attractiepark voor Ferrari Fans met nieuwste modellen en rollercoasters, wel zeer commercieel uitgebuit zoals uiteindelijk alles in de Emiraten maar zeer de moeite als je de mogelijkheid hebt om te bezoeken, ik gebruik mijn verblijven in de Emiraten vooral tijdens vluchten naar het verre oosten, verblijf er dan 1 of 2 nachten buiten de maanden Juli en Augustus, dan is is het echt TE Warm, maar daarbuiten zeer aangenaam om te bezoeken

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi pretpark geheel overdekt wat met de warmte best prettig is. Leuke en gave attracties, vooral de achtbanen zijn erg gaaf ( en snel) ook aan de kinderen is gedacht ook voor kinderen is ook veel te doen. Aanrader

20 september 2017 beoordeeld

Een ruim opgezet park met diverse afwisselende attracties. Vooral de snelste achtbaan ter wereld is niet te beschrijven. Je moet dit zelf beleven. Wat een snelheid! Houdt wel je nek tegen de hoofdsteun. Ook de Flying Aces is een intense rollercoaster. De race met Fiorana GT Challenge is leuk voor het hele gezin en ook de Turbo Track is een unieke attractie. Ferrari World is een echte aanrader.

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super dag gehad , echt heel veel te doen voor kinderen ook! Echt een aanrader wij zouden zeker nog een dag heen gaan

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dag met twee tieners geweest. Het was erg rustig want bij aankomst, vlak voor opening stonden er maar 10 auto's.

Gestart in de meest heftige attractie, de snelste achtbaan ter wereld. Helemaal voorin. Die brilletjes zijn niet voor niets maar de lach, na afloop, was lastig van de gezichten van de jongens te halen.

Ook andere achtbanen zijn leuk. Zeker de flying ace is best pittig. De jongens zijn nog doorgegaan in de achtbanen maar ik vond het daarna wel genoeg adrenaline.

Het meest bizarre was de temperatuur. Van de airco naar buiten geschoten worden in de zomerhitte gaf Eem bijzonder dimensie.

Wel twee kanttekeningen:
Ik had zelf meer auto's van Ferrari zelf verwacht. Een stukje historie op Automotive gebied. Er stonden er wel een stuk of 10 maar had daar een ander beeld bij.
Ik vond het eten fors hoog geprijsd voor wat je ervoor kreeg.

Een bijzondere dag en hier zullen de kinderen het nog wel even over hebben.

Reizigers die Ferrari World Abu Dhabi bekeken, bekeken ook

Abu Dhabi, Emiraat Abu Dhabi
Abu Dhabi, Emiraat Abu Dhabi

In Ferrari World Abu Dhabi geweest? Deel je ervaringen!