“Slecht Ferrari museum met attracties”
Beoordeling van Ferrari World Abu Dhabi

Ferrari World Abu Dhabi
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 81,00*
Vanaf
Toegangskaart voor Ferrari World in Abu Dhabi
Geclassificeerd als nr. 3 van 160 dingen om te doen in Abu Dhabi
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
25 maart 2017 beoordeeld

Je krijgt hier totaal geen waar voor je geld. Pure geldklopperij. Het staat te boek als grootste indoor pretpark, maar het is meer een slecht opgezet Ferrari museum met overal geparkeerde sportwagens met een enkele attractie.

2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag naar ferrari world in Abu Dhabi geweest. Niet een heel groot park met heel veel verschillende attracties maar die Formula rossa en de Fly aces waren geweldig! Ook kun je er leuk karten met elektrische karts. Buiten die 3 attracties en nog een leuke race achtbaan eigenlijk helemaal niks anders gedaan maar zeker de moeite waard. Ook nog 2 banen gezien (1 aan het testen, 1 aan het maken maar wel al een gaaf stuk gezien) die zagen er ook uit als erg goede banen! Formula rossa wil je niet missen!

2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn naar Ferrari World geweest voor onze zoon van 13 die gek is op snelle achtbanen. Hij geeft dit park 5 sterren voornamelijk door de formule rossa en de flying aces. Het was niet druk dus hij is 3x in beide achtbanen geweest. We hadden voor hem een fast pass gekocht voor 3 attracties, maar achteraf was dit niet nodig. Er worden momenteel nog 2 nieuwe achtbanen gebouwd, dus dan wordt het park nog meer de moeite waard.

25 februari 2017 beoordeeld

Beste attractie van het midden oosten.
Drie gave achtbanen en spectaculaire shows, live en 3D.
De mooiste Ferrari wagens ter wereld staan daar opgesteld. Simulator om zelf te kunnne racen en ze zijn hard bezig om meer achtbanen te bouwen.
Dit mag je echt niet missen als je van actie houdt.

Bekijk meer beoordelingen
30 november 2016 beoordeeld

Voor de 2e keer naar Ferrariworld geweest mede door vrij entree door combi met Formule 1 kaartjes. We vonden het weer leuk! De emotie met het merk is wel bijzonder, het gebouw is geweldig en de achtbaan is bizar! Max wordt hier ook stil van denk ik! Maar ook leerzame dingen en een indruk hoe alles er aan toe gaat bij Ferrrari. Je moet natuurlijk wel iets met auto's hebben om hier echt van te genieten. Volgende keer ga ik gewoon voor de lol weer even naar binnen.

Reizigers die Ferrari World Abu Dhabi bekeken, bekeken ook

Abu Dhabi, Emiraat Abu Dhabi
Abu Dhabi, Emiraat Abu Dhabi

In Ferrari World Abu Dhabi geweest? Deel je ervaringen!