13 november 2017 beoordeeld

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Guido_Bayley, General Manager van Park Inn by Radisson Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een modern hotel gelegen op YAS Island, naast het F1 racingtrack. Kamer zijn mooi en modern ingericht. Ontbijt is super. In het hotel bevind zich ook een Mexicaans restaurant. Heel lekker. Ideaal gelegen voor uitstappen. Eveneens voor een vakantie.

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Guido_Bayley, General Manager van Park Inn by Radisson Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2017

Dear BaldyFred,

It was a pleasure to have you as our guests at Park Inn Hotel by Radisson, Abu Dhabi Yas Island and glad that we have exceeded your expectations.

Looking forward to serve you once again and assuring you our best efforts to make your stay a magnificent experience.

1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kamers. Achterzijde met balkon, mooi uitzicht. Zeer vriendelijk personeel.
Nadeel is wel de trainingen op het yas circuit, en de overkomende vliegtuigen zeer rumoerig.
Het fijne van dit hotel is dat de lokatie, dichtbij Ferrari World, Yas water world.
Dubai met de taxi gemiddeld 50 euro.
Plezierig verblijf 10 dagen.

Verbleef: december 2016, reisde met familie
Guido_Bayley, General Manager van Park Inn by Radisson Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2017

Dear Ronnie E,

Thank you for sharing your comments on Trip Advisor and happy to know that you enjoyed your stay at Park lnn Hotel by Radisson, Abu Dhabi Yas Island

We look forward to welcoming you back again as our guests in the near future.

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed hotel voor een goed prijs.
We zijn hier 5 nachten geweest.
Hotel ligt tegen over formule 1 circuit.
Leuk zwembad en gratis toegang tot Yas beach club. Ontbijt is prima.
Vriendelijk personeel.
Ligt kort bij yasmall.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Guido_Bayley, General Manager van Park Inn by Radisson Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Dear Bortjeck,

Thank you for choosing to stay at Park Inn Hotel by Radisson, Abu Dhabi Yas Island and appreciate your kind words and the time you have taken to share your recent experience. We are pleased to receive your positive feedback and look forward for your next visit.

30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier 9 nachten en hotel is ons prima bevallen!
Vriendelijk personeel en schone kamers!
Voor kinderen ideaal omdat Ferrari world dichtbij is!
Hotel ligt in een hotelwijk.

Voor mensen die Jos Verstappen willen zien, is dit een goed en betaalbaar hotel!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Guido_Bayley, General Manager van Park Inn by Radisson Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2016

Dear Lenie F,

Pleased that you enjoyed your stay and you shared it with us.

We look forward to your next stay at Park Inn Hotel by Radisson, Abu Dhabi Yas Island.