Wineadvisor67
Brussel, België

Prima prijs kwaliteit

4,0 van 5 bollen14 apr 2017 beoordeeld
Crown Plaza hotel op Yas Abu Dhabi. Goed gelegen op ongeveer 15 min. Met taxi van de luchthaven. Het hotel is omgeven van nog andere hotels. Wij hadden 4 kamers voor de gezinnen, wel op verschillende verdiepen. Op 2 kamers werd vooraf gevraagd een 1 persoonsbeschrijving voor kids bij te zetten. Kamers zijn ruim en aangenaam met een ander uitzicht voor elke kamer. Voldoende flesjes water werden elke dag gratis aangevuld. Aan het ontbijt zeer druk maar het zeer vriendelijk personeel stond steeds klaar. Je kan er ook de verscheidenheid aan gasten waarnemen. Ontbijt is uitgebreid en ook niet Europese gerechten. Dinner hebben we niet genomen in het hotel. Op een namiddag zagen wij dat men onze kamer nog niet gekuist was . Tegen de avond was deze nog steeds niet in orde. De dag nadien hebben we dit pas gemeld aan de receptie ( klein minpuntje toch). Wat wel opvalt is dat het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam is. Het zwembad was ook zeer druk en toch nipt voor een vol hotel. Zeker tijdens het weekend. Ploeteraar en kinderbad aanwezig. Veel kinderen en soms moeilijk om voor zo een grote groep ligstoelen te bemachtigen met parasol (schaduw is wel nodig). Hier ook was het personeel weer uiterst behulpzaam. Handdoeken beschikbaar. Een slaatje of pizza voor een late lunch zijn hier zeer lekker en voldoende om te delen met de kids. De laatste avond hebben we in de buitenlounge toch met zijn allen de shisha ervaren, zelfs de niet rokers. Leuk voor de gezelligheid en de sfeer ter plaatse maar daar blijft het ook bij. Vanuit het hotel kan je ook naar het strand met een openbare bus. Vraag een voucher aan de receptie. Handdoeken zijn ook beschikbaar aan het strand. Wij huurden ook vanuit het hotel een klein busje. Handig om mee rond te toeren en niet steeds 2 taxi's te moeten nemen. Vraag wel naar de degelijkheid ervan. Ons busje kwam ongekuist aan en de schuifdeur had ook zijn minpunten. Mits een overeenkomst hebben wij reductie gekregen en gevraagd het busje binnenin te reinigen. Eind goed al goed. Vanuit het hotel kan men te voet ook naar een paar leuke restaurants wandelen
Datum van verblijf: april 2017
Kamertip: Vergeet je kamerkaart deze heb je nodig om de liften te nemen. Vraag voucher om naar het strand...
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Aila L, Manager van Crowne Plaza Abu Dhabi - Yas Island, An IHG Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 apr 2017
Thank you for taking the time to share your review. We are happy to know you had a great stay with us. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
27.9 km van Crowne Plaza Abu Dhabi - Yas Island, An IHG Hotel
  • Trip.com
28.2 km van Crowne Plaza Abu Dhabi - Yas Island, An IHG Hotel
Meer hotels in Abu Dhabi bekijken
Beoordeeld op 9 januari 2017 via mobiele applicatie

Qua ligging en vertier een heel plezierig hotel .
Mooie kamers , super attent en vriendelijk personeel .
Strand op 800 meter lopen of met de bus .
Een fantastische mall met alle winkels , die je maar bedenken kan .
De stad is ook op redelijke afstand om daar bv de moskee te gaan bezoeken .
Een prima plek om enkele dagen heel plezierig te verblijven .

Datum van verblijf: januari 2017
Czoughaib, Director of PR & Marketing van Crowne Plaza Abu Dhabi - Yas Island, An IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2017

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Beoordeeld op 6 juni 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is prima. Het heeft een heerlijk ontbijtbuffet. Personeel is zeer vriendelijk.
Het zwembad was ook fijn. Je kreeg de handdoeken bij het zwembad. Er was ook een peuterbadje. De wifi was echt goed
Genoeg flesjes water op de kamer om mee te nemen
Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het eten erg duur is. Zowel de lunch als het avondeten. Verder was het een prima verblijf

Datum van verblijf: juni 2016
Duy N, Public Relations Manager van Crowne Plaza Abu Dhabi - Yas Island, An IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2016

Hi Ingrid, thank you for writing this review. We are happy to know you have enjoyed your stay at Crowne Plaza. We hope to see you again!

Beoordeeld op 1 november 2015

Het hotel ligt op een korte taxirit vanaf de luchthaven (15min), op ca 30min van downtown Abu Dhabi, 5min van Yas Marina gelegen (met volop vertier). De ontvangst was direct vriendelijk en adequaat. We kregen de mogelijkheid om met een bijbetaling van ongeveer 75eur p/nacht/kamer gebruik te maken van de Club Lounge op de 8e (bovenste) verdieping. Dat was de toeslag meer dan waard! Voor dit bedrag konden we gratis gebruik maken van het ontbijt, afternoon tea, happy hour en de hele dag gratis drankjes. Het ontbijt (tot 11u dus lekker uitslapen) was een klein buffet, maar biedt eigenlijk alles, op verzoek werd er een vers omelet gebakken. Ale producten waren vers en lekker. De afternoon tea van 15-17u was voorzien van allerlei zoete en een paar hartige lekkernijen. Tijdens het Happy Hour was er een beperkte keuze aan alcoholische dranken en volop lekker hapjes, je zou er zelfs een prima maaltijd aan kunnen hebben, incl overheerlijke toetjes, als je geen grote eter bent. De lounge heeft fantastisch uitzicht over de golfbaan en de zee. Omdat kinderen hier niet toegelaten worden, is het hier heerlijk rustig ontbijten tov het ontbijt in het grote restaurant beneden.
We hadden een deluxe kamer geboekt, ook een goede keuze! Deze kamers hebben in tegenstelling tot de standaard kamers een lekker balkon met een zitje en uitzicht over het zwembad, zee en de golfbaan. Heerlijk genieten van de zonsondergang na een dag strand. De kamer is schoon, fris, modern maar heel sfeervol ingericht. Heerlijk bed!!!! kan niet anders zeggen.....
De badkamer his door een glazen wand (met brede luxaflex voor meer privacy) gescheiden van de slaapkamer, heeft een prima formaat, douchen in bad weliswaar, maar met de bediening van de kranen aan de kant waar je instapt, super handig. Heerlijke grote, zachte handdoeken.
Verder is de kamer van alle gemakken voorzien: kluis, strijkplank, fohn, badjassen, slippers, koffie- en theefacilteiten en een leeg koelkastje. Dagelijks nieuwe flesjes water op de kamer en een prima werkende airco.
Dan het zwembad :-) Dat was heerlijk, maar met veel kinderen weinig rust, ruimte om baantjes te trekken, als je dat wilt: vroeg komen of laat blijven. E is een leuke bar in het water, sommige gedeeltes zijn "overdekt" waardoor je ook in de schaduw verkoeling kunt zoeken. Als het hotel vol zit, zou ik me inderdaad kunnen voorstellen dat het zwembad en de ruimte erom heen te klein is voor de gasten.
Wij gingen graag naar het strand, Yas Beach. Haal bij de concierge een voucher, zodat je gratis toegang hebt, incl ligbed, parasol en een lekker handdoek. Er gaat een shuttlebusje vanuit het hotel, maar wij gingen lopen, zo'n 10 minuutjes.
We hebben geen gebruik gemaakt van de fitness, squashbaan of restaurants, maar ook dat zag er prima uit.
Bovenal: vriendelijk personeel! Prima werkende, gratis wifi.

Kamertip: Op de 1e verdieping kon je de muziek uit het Barouk restaurant goed horen, wil je rustiger slapen, vraag een kamer op een hogere verdieping
Datum van verblijf: oktober 2015
Duy N, Public Relations Manager van Crowne Plaza Abu Dhabi - Yas Island, An IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2015

Thank you for your great review. The team is pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon!

Beoordeeld op 8 januari 2015

Het Crowne Plaza ligt op Yas Island aan de golfbaan van Yas Links. Er staan in de buurt nog 4 of 5 andere hotels. Wij hadden een Deluxe kamer met uitzicht op het zwembad, de golfbaan en de zee. De kamers zijn voorzien van een prima bed, een platte TV, koffie- en theefaciliteiten, een minibar en een kluisje. Ook worden er elke dag flesjes water op de kamer gezet. De badkamer is ok, echter aan de kleine kant. Er is geen aparte douche en toilet.
Het hotel heeft een heel goed ontbijtbuffet met veel keuze in producten. Hetzelfde restaurant wordt ook als buffetrestaurant gebruikt. Wij hebben hier slechts één keer gebruik van gemaak. De kwaliteit en diversiteit van de gerechten was prima in orde. Wij vonden echter de prijs (185 Dirham) aan de hoge kant. Het hotel heeft ook nog een Libanees a la carte restaurant (Barouk). Hier hebben we geen gebruik van gemaakt. Verder is er een sportbar (Stills). Hier hebben we regelmatig gegeten. Er is een uitgebreide kaart met redelijke prijzen. De bar zelf heeft een groot terras waar het heerlijk vertoeven was.
Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Het enige nadeel dat wij hebben ondervonden is dat als het hotel vol is (en dat was het rond kerst en oud en nieuw) er te weinig ruimte is om het zwembad en er te weinig ligbedden e.d. zijn. Ook was het bij het ontbijt te vol in het restaurant waardoor je niet lekker op je gemak zat te ontbijten.

Kamertip: De Deluxe kamers hebben uitzicht op golfbaan en de zee
Datum van verblijf: december 2014
Duy N, Public Relations Manager van Crowne Plaza Abu Dhabi - Yas Island, An IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2015

Thank you for the review of your recent stay! We take pride in our work and the team is pleased to know that you have enjoyed our services and facilities. Guest experience are extremely important us, therefore we take your comments very seriously in order to improve our services in the future.
We look forward to welcoming you back at our hotel!

Beoordeeld op 4 maart 2014

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Doet weinig onder aan het Intercontinental Festival City in Dubai. Moderne kamers met heerlijke bedden. Zeer smakelijk ontbijt. Zwembad ook prima.
De ligging is wat afgelegen en de omgeving niet heel levendig.

Datum van verblijf: april 2013
LizPRMgr, Public Relations Manager van Crowne Plaza Abu Dhabi - Yas Island, An IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2014

Thank you for posting about your visit to our hotel here on Yas Island. We were happy to learn that you enjoyed your stay! We do so hope that you will visit again and let just help you relax and enjoy all the treasures of Yas Island
Wishing you great travels,
Liz Beneski