Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.370)
Beoordelingen filteren
3.370 resultaten
Waardering van reizigers
2.382
661
191
63
73
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.382
661
191
63
73
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.370 beoordelingen
Beoordeeld op 23 november 2017

bij aankomst snelle afhandeling van bagage, auto werd meteen voor me geparkeerd.
Ruime kamer en badkamer. Komfortabele boxspring,zeker als je een Hastens gewend bent!
Komfortabele badlakens en handdoeken aan zwembad.
Ruime keuze aan ontbijtbuffet en avondbuffet.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
Bedank jorT1921BX
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2017

Geachte jorT1921BX,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Fairmont Bab Al Bahr. Bij Fairmont Hotels & Resorts, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. We kijken ernaar uit om u als onze gast weer op uw volgende bezoek aan Abu Dhabi.

Hoogachtend,

Eddy Tannous
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 maart 2017

mooi hotel, met super behandeling.
Iedereen is een vriendelijk. Gold Room is absoluut de moeite waard, hoewel de afternoon tea een beetje eentonig is, maar daarom kun je aan de poolbar genoeg lekkers bestellen. Langzaam aan is er wat onderhoud nodig aan het hotel, maar heb het idee dat men hier ook mee bezig is. Al met al een prima hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding.

Kamertip: Gold room op 7e etage
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Jessica J
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2017

Geachte Jessica J,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Fairmont Bab Al Bahr. Bij Fairmont Hotels & Resorts, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. We kijken ernaar uit om u als onze gast weer op uw volgende bezoek aan Abu Dhabi.

Hoogachtend,

Eddy Tannous
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 januari 2017

prachtige omgeving, luxe uitstraling en top service. De kamers zijn erg ruim en hebben een mooi uitzicht. Het personeel is professioneel en werk goed proactief. Er zijn rustige plekjes te vinden in het hotel of aan het zwembad om te relaxen.

  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Kristof_db9
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2017

Beste Kristof_db9,

Dank u voor het delen van uw geweldige ervaring in het Fairmont Bab Al Bahr. We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug voor een onvergetelijk bezoek binnenkort.

Oprecht,

Eddy Tannous
Algemeen directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

We hebben dit hotel bezocht en kunnen maar 1 ding concluderen. Geweldig hotel met een super service.
Mooi ingericht met een geweldige service
Kamers zijn mooi en super ruim en luxe
Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.
Eten is zeer uitgebreid en in buffetvorm.
Privestrand aanwezig met heerlijke bedjes.
Uitzicht naar het water en de moskee.

Verbleef: november 2016, reisde met familie
Bedank Bortjeck
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2016

Beste Bortjeck,

Dank u voor het delen van uw geweldige ervaring in het Fairmont Bab Al Bahr. We zijn blij dat je had een onvergetelijk verblijf. We kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen op uw volgende bezoek aan Abu Dhabi.

Beste wensen,

Eddy Tannous
Algemeen directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2016

Een erg mooi hotel. Vriendelijke service en heerlijke restaurants. Goede service. Alleen de service op het strand kan beter. Dit is een zeer goede locatie. De locatie is ook, meestal, met een mooi uitzicht

Beoordeling verzameld in samenwerking met Fairmont Hotels & Resorts
Bedank nicolettev161
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
FairmontBabAlBahr, General Manager van Fairmont Bab Al Bahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2016
Google-vertaling

Dear nicolettev161,

Thank you for staying at the Fairmont Bab Al Bahr and taking the time to post your recent experience with us. At Fairmont Hotels and Resorts, we truly value our guest comments and consider all feedback as an opportunity to continuously improve on our service levels. Rest assured that your review has been shared with our relevant departments. We trust that we will have the opportunity to serve you again in the near future.

Kindest regards,

Eddy Tannous
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken