Beoordeeld op 3 december 2017

Fijn hotel, lekker eten, super strand, gastvrije en hele aardige medewerkers die altijd voor je klaarstaan. Ons verblijf was er één om nooit te vergeten. Prijs/kwaliteit helemaal top...... Abu Dhabi + Traders hotel perfecte combinatie.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met shangri-la.com
Ahmed I, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2017

Dear Meinher,

Thank you for your review, we are delighted that you were satisfied with our services. We look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 20 oktober 2017

heel vriendelijke bediening in de restaurants, alleen de kamers zijn niet altijd helemaal top gepoetst !
er ontbreken handdoeken of zeep en een stofzuiger heb ik niet gezien of gehoord in de kamers.
gesneden fruit op buffet kan verser, verder alles ok veel keuze.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met shangri-la.com

Dear Nora B,

Thank you for your wonderful praise, we are delighted to understand that you had a great experience with us during your stay. We are additionally pleased to learn that you have enjoyed our facilities and services. We hope to welcome you back soon to Traders Hotel in the near future.

Beoordeeld op 23 september 2017 via mobiele applicatie

Kamer: netjes en ruim. Turndownservice en alle dagen nieuwe handdoeken en flesjes water.

Ontbijt: voldoende keuze en goede kwaliteit van eten.

Locatie: 5 minuutjes met de taxi naar de moskee (aanrader). Op wandelafstand enkele goede restaurants. Verder heb je voor alles vervoer nodig, maar taxi's zijn niet duur dus geen probleem.

Zwembad/strand: voldoende ligbedden met handdoekenservice. Je krijgt ook een koelboxje met flesjes water.

Personeel: heel vriendelijk!

Tip: neem een traderskamer. Je hebt dan toegang tot de lounge met heel de dag frisdrank, koffie, thee en fruit. 's Avonds kleine gerechtjes zoals soep, pastasalade,...

Minpunt: hoe rustig het was de eerste dagen van ons verblijf, hoe ongelooflijk druk het was de laatste dag.
Wegens o.a. het weekend werd het plots enorm druk met lokale inwoners. Half uur wachten voor je aan het ontbijt kon, het was zo druk dat het personeel het aanvullen niet kon bijhouden. Lawaai door drukke kinderen aan zwembad en strand. En eerlijk; zeer onbeleefde mensen, maar daar kan het hotel niet aan doen.
Probeer het weekend te vermijden!

Datum van verblijf: september 2017
Ahmed I, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2017

Dear Kellygaatopreis,

Beoordeeld op 1 juni 2016

Dit is een heerlijk hotel, ik heb hier in de loop der jaren ruim 20 maal verbleven, het personeel is uitermate behulpzaam, de kamers zijn ruim en luxe, de bedden zijn heerlijk, het restaurant heeft een hele goede kaart en de roomservice serveert ook uitermate goede gerechten, de tuinen zijn mooi aangelegd en het strand bied ook een goede service, in de warme perioden zijn de zwembaden in de tuin een beter alternatief, de naastgelegen Souk heeft meerder sublieme restaurants

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Thomas G, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2016

Dear Dennis d,

Thank you for your continued loyalty to us and sharing your kind feedback on Trip Advisor.

I am delighted to have you with us time after time, and making your stay thoroughly enjoyable, be it with our restaurant offerings, or with a nice walk in our landscaped gardens.

We look forward to welcoming you back on your next trip to Abu Dhabi.

Best regards,

Beoordeeld op 27 april 2016 via mobiele applicatie

Zowel van de kamers als de overige faciliteiten Is het alles wat verwacht kan worden. De internet verbinding Is goed. Verder is er vriendelijk personeel dat alleen tijdens avondeten wat langer op zich laat wachten.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken