Anantara Eastern Mangroves Hotel & Spa(Abu Dhabi)
  • Gratis parkeren
Hilton Abu Dhabi(Abu Dhabi)
Hilton
  • Zwembad
  • Gratis parkeren
Aloft Abu Dhabi(Abu Dhabi)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 70 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 105 per nacht.

Premier Inn Abu Dhabi International Airport Hotel(Abu Dhabi)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Southern Sun Abu Dhabi(Abu Dhabi)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 367 per nacht.

20 oktober 2017 beoordeeld

heel vriendelijke bediening in de restaurants, alleen de kamers zijn niet altijd helemaal top gepoetst !
er ontbreken handdoeken of zeep en een stofzuiger heb ik niet gezien of gehoord in de kamers.
gesneden fruit op buffet kan verser, verder alles ok veel keuze.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met shangri-la.com
Ahmed I, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2017

Dear Nora B,

Thank you for your wonderful praise, we are delighted to understand that you had a great experience with us during your stay. We are additionally pleased to learn that you have enjoyed our facilities and services. We hope to welcome you back soon to Traders Hotel in the near future.

Yours sincerely,

Ahmed Issa
General Manager
Traders Hotel Qaryat Al Beri, Abu Dhabi

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer: netjes en ruim. Turndownservice en alle dagen nieuwe handdoeken en flesjes water.

Ontbijt: voldoende keuze en goede kwaliteit van eten.

Locatie: 5 minuutjes met de taxi naar de moskee (aanrader). Op wandelafstand enkele goede restaurants. Verder heb je voor alles vervoer nodig, maar taxi's zijn niet duur dus geen probleem.

Zwembad/strand: voldoende ligbedden met handdoekenservice. Je krijgt ook een koelboxje met flesjes water.

Personeel: heel vriendelijk!

Tip: neem een traderskamer. Je hebt dan toegang tot de lounge met heel de dag frisdrank, koffie, thee en fruit. 's Avonds kleine gerechtjes zoals soep, pastasalade,...

Minpunt: hoe rustig het was de eerste dagen van ons verblijf, hoe ongelooflijk druk het was de laatste dag.
Wegens o.a. het weekend werd het plots enorm druk met lokale inwoners. Half uur wachten voor je aan het ontbijt kon, het was zo druk dat het personeel het aanvullen niet kon bijhouden. Lawaai door drukke kinderen aan zwembad en strand. En eerlijk; zeer onbeleefde mensen, maar daar kan het hotel niet aan doen.
Probeer het weekend te vermijden!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Ahmed I, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Dear Kellygaatopreis,

Thank you for your review, we are delighted that you were satisfied with our services. We look forward to welcoming you back soon.

Yours sincerely,

Ahmed Issa
General Manager
Traders Hotel Qaryat Al Beri, Abu Dhabi

1 juni 2016 beoordeeld

Dit is een heerlijk hotel, ik heb hier in de loop der jaren ruim 20 maal verbleven, het personeel is uitermate behulpzaam, de kamers zijn ruim en luxe, de bedden zijn heerlijk, het restaurant heeft een hele goede kaart en de roomservice serveert ook uitermate goede gerechten, de tuinen zijn mooi aangelegd en het strand bied ook een goede service, in de warme perioden zijn de zwembaden in de tuin een beter alternatief, de naastgelegen Souk heeft meerder sublieme restaurants

• Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
Thomas G, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2016

Dear Dennis d,

Thank you for your continued loyalty to us and sharing your kind feedback on Trip Advisor.

I am delighted to have you with us time after time, and making your stay thoroughly enjoyable, be it with our restaurant offerings, or with a nice walk in our landscaped gardens.

We look forward to welcoming you back on your next trip to Abu Dhabi.

Best regards,

27 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel van de kamers als de overige faciliteiten Is het alles wat verwacht kan worden. De internet verbinding Is goed. Verder is er vriendelijk personeel dat alleen tijdens avondeten wat langer op zich laat wachten.

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
25 november 2015 beoordeeld

Goed georganiseerd hotel met mooie kamers en uitzonderlijk vriendelijk personeel.
Ligging aan een zee-arm halverwege het vliegveld en het centrum. Het hotel heeft een eigen strand en een klein buitenzwembad.

• Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
Thomas G, General Manager van Traders Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2015

Dear Eijsco,

Thank you for taking the time to share your feedback with us about your recent stay at our hotel.

I highly appreciate your positive comments on the hotel's room services and colleagues. Rest assured that I will share your positive feedback among the team who have made your stay a comfortable one.

Once again, we greatly appreciate your feedback and the entire team is looking forward to welcoming you back soon.

Kind regards,