Beoordeeld op 6 maart 2017

we zijn hier slechts een nacht geweest, maar dit was genoeg om te weten dat dit een zeer proper en luxueus hotel is, het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt uitgebreid. je auto wordt geparkeerd en teruggebracht. onze kamer had uitzicht op het zwembad. we hebben wat last gehad van lawaaierige buren maar daar kon het hotel niets aan doen. zeker een aanrader

Datum van verblijf: november 2016
Guido_Bayley, General Manager van Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2017

Dear lisa_vermeersch,

Thank you for sharing your review on Trip Advisor.

It was a pleasure to have you as our guests at Radisson Blu Hotel, Yas Island, Abu Dhabi and we are happy to know that you enjoyed your holiday with us.

We look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel.

Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

6 dagen ivm een beurs in Abu Dhabi heb ik en een collega in dit hotel mogen verblijven. Super ontvangen door heel vriendelijk personeel. Vanuit mijn kamer met balkon keek ik uit over het Marina Circuit.
Wat een uitzicht! Mooie schone en vooral ruime kamer.
S'avonds na de hele dag op de beurs te hebben gestaan lekker aan het zwembad gelegen met een lekker drankje.
In het hotel hebben we 2 keer s'avonds gegeten en dat viel zeker niet tegen.
Het ontbijt buffet was uitgebreid vooral ook met vers fruit.
1 middagje naar Ferrari world geweest dat op 5 min. rijden ligt.
Absoluut de moeite waard geweest wat betreft de rollercoaster! Van 0 naar 250kmh in 4 sec!!!

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Guido_Bayley, General Manager van Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2016

Dear Markxmax,

Thank you for writing your review on Trip Advisor.

We are flattered to read your compliments and delighted to hear that you were extremely pleased with the services provided by our committed staffs.We certainly strive to deliver the highest standards of customer service to all our guests and it is truly rewarding to receive such commendation .

Thank you for giving us an excellent rating and we look forward to welcoming you back again as our guests in the near future.

Beoordeeld op 31 januari 2016

Het Radisson Blu Hotel Yas Island is een prima hotel als je een paar dagen in Abu Dhabi (bijvoorbeeld als stopover) wilt verblijven. Het hotel ligt op ongeveer 10 minuten van het vliegveld en biedt een leuk uitzicht over de mangroves en skyline van Abu Dhabi. Prima zwembad en goed ontbijt. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien.

Kamertip: De kamers op de bovenste verdieping zijn iets duurder maar zeker de moeite waard (groter en toegang tot de business lounge)
Datum van verblijf: januari 2016
Guido_Bayley, General Manager van Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2016

Dear Marco K,

Thank you for posting your feedback on Trip Advisor and it is truly rewarding to know that you enjoyed your stay at Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.

We look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel.

Beoordeeld op 17 januari 2016

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Guido_Bayley, General Manager van Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2016

Beoordeeld op 31 december 2015

De kamer waren groot en schoon met alles wat je nodig heb. Ontbijt buffet zeer goed en zeer uitgebreid.
Staff zeer vriendelijk.
Hotel heeft een eigen Mexicaans restaurant en 2 grote zwembaden met uitzicht op zee

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Guido_Bayley, General Manager van Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2016

Dear Eric B,

Thank you for sharing your kind comments on Trip Advisor and pleasure to know that you enjoyed your stay with us.
We look forward to welcoming you back again as our guest in the near future.