Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

6 dagen ivm een beurs in Abu Dhabi heb ik en een collega in dit hotel mogen verblijven. Super ontvangen door heel vriendelijk personeel. Vanuit mijn kamer met balkon keek ik uit over het Marina Circuit.
Wat een uitzicht! Mooie schone en vooral ruime kamer.
S'avonds na de hele dag op de beurs te hebben gestaan lekker aan het zwembad gelegen met een lekker drankje.
In het hotel hebben we 2 keer s'avonds gegeten en dat viel zeker niet tegen.
Het ontbijt buffet was uitgebreid vooral ook met vers fruit.
1 middagje naar Ferrari world geweest dat op 5 min. rijden ligt.
Absoluut de moeite waard geweest wat betreft de rollercoaster! Van 0 naar 250kmh in 4 sec!!!

Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
Guido_Bayley, General Manager van Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Dear Markxmax,

Thank you for writing your review on Trip Advisor.

We are flattered to read your compliments and delighted to hear that you were extremely pleased with the services provided by our committed staffs.We certainly strive to deliver the highest standards of customer service to all our guests and it is truly rewarding to receive such commendation .

Thank you for giving us an excellent rating and we look forward to welcoming you back again as our guests in the near future.

Beoordeeld op 31 januari 2016

Het Radisson Blu Hotel Yas Island is een prima hotel als je een paar dagen in Abu Dhabi (bijvoorbeeld als stopover) wilt verblijven. Het hotel ligt op ongeveer 10 minuten van het vliegveld en biedt een leuk uitzicht over de mangroves en skyline van Abu Dhabi. Prima zwembad en goed ontbijt. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien.

Kamertip: De kamers op de bovenste verdieping zijn iets duurder maar zeker de moeite waard (groter en toegang tot de business lounge)
  • Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
Guido_Bayley, General Manager van Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2016

Dear Marco K,

Thank you for posting your feedback on Trip Advisor and it is truly rewarding to know that you enjoyed your stay at Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.

We look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel.

Beoordeeld op 17 januari 2016

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Guido_Bayley, General Manager van Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2016

Beoordeeld op 31 december 2015

De kamer waren groot en schoon met alles wat je nodig heb. Ontbijt buffet zeer goed en zeer uitgebreid.
Staff zeer vriendelijk.
Hotel heeft een eigen Mexicaans restaurant en 2 grote zwembaden met uitzicht op zee

• Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
Guido_Bayley, General Manager van Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

Dear Eric B,

Thank you for sharing your kind comments on Trip Advisor and pleasure to know that you enjoyed your stay with us.
We look forward to welcoming you back again as our guest in the near future.

Beoordeeld op 11 december 2015

Radisson Blue Hotel: is een fijn hotel! Op 35 minuten afstand van Abu Dhabi ligt Yas Island. Radisson hotel is 1 van de 4 hotels aan de Yas hotel strip. 10 minuten van de luchthaven (waar je geen last van hebt). Ik vond het een fijn hotel omdat het rustig was. ik ben hier 6 dagen geweest.

Service was goed
Eten was goed
Prijs-kwaliteit was goed (in de emiraten moet je dezelfde prijsstandaard aanhouden als NL)

De hoofdkussen service probeer het uit. Dit hotel heeft 5 verschillende hoofdkussens in de aanbieding als 1 je niet bevalt vraag dan naar een andere soort.

ik had helaas een hard matras maar dat was ook zo opgelost met een extra bovenmatras. Het hotelpersoneel levert altijd als je iets aangeeft of aanvraagt.

Je kunt in dit hotel gratis vouchers krijgen voor Yas beach club. Yas beach club ligt op 7 minuten lopen van het hotel. Er gaat ook 1 per uur een shuttle bus.

Kamertip: zo hoog mogelijk en een kamer met uitzicht op het water & zwembad
  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
Guido_Bayley, General Manager van Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2015

Dear N K,

Thank you for your review on Trip Advisor.

It was a pleasure to have you as our guests at Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.
Your kind acknowledgement of the service provided by our committed staffs is highly appreciated. Hope to see you again on your next visit.