Copthorne Hotel Doha(Doha)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hyatt.com
  • Zwembad
Kingsgate Hotel Doha(Doha)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 59 per nacht.

Hilton Doha(Doha)
  • Aan het strand
Warwick Doha(Doha)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Ramada Encore Doha(Doha)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
23 april 2017 beoordeeld

De voorzieningen en de kwaliteit daarvan voor de prijs die je daarvoor betaalt is super.
Een heerlijk, verzorgd ontbijt in een goed net restaurant, waar de bediening voor je klaar staat, maakt dat je de dag goed kunt beginnen. Op het dak van het hotel ligt een prachtig zwembad. Het ontbreekt daar wel aan een beetje schaduw, maar het windje dat daar waait maakt het heerlijk vertoeven daar. Op de dag van vertrek konden we de rest van de dag én de avond nog gebruik maken van het dakterras en het zwembad. Onze koffers werden gedurende die tijd netjes bewaard. Zeker een hotel, waar we, mocht de gelegenheid zich voordoen, terug zullen komen.

Kamertip: Achterkant van het hotel niet gezien, maar aan de voorkant heb je elke dag een wekker door de nabij gelegen moskee.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
K108DohaQatar, Front Office Manager van K108 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2017

Dear pvandorsselaer, Thank you for the fantastic review and recommendation on Trip Advisor. Your encouraging feedback on our services and facilities is greatly appreciated.
as mentioned the pool offer the best opportunities to relax and enjoy, while our dedicated team at the restaurant, and pool areas attempt to pamper you with a variety of food & beverage. I am delighted that they were able to make a special impression during your stay. We sincerely believe that our dedicated and guest focused team members are our most valuable assets. I will be pleased to share your encouraging feedback with them. We hope to welcome you back to the hotel in the not too distant future and sincerely hope that you stay here for a longer duration next time. we are definitely awaiting for your return and hope to remain your preferred Hotel in Doha. Cordially, Nilam Zainulabdeen & K108 Team.

28 februari 2017 beoordeeld

Een aanrader! Bijzonder vriendelijk personeel, prachtig zwembad op het dak van het hotel, zeer goed ontbijt, en tevens een heel goed restaurant voor lunch en diner. Zeer ruime kamer met een enorm bed.

Kamertip: Ik had een geweldig uitzicht over de stad vanaf de 7e verdieping. Enorm ruime kamer met een gigantisch bed.
  • Verbleef: februari 2017, reisde alleen
K108DohaQatar, Front Office Manager van K108 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Dear rahesse, Thank you for staying with us at K108 Hotel Doha. We are indeed blessed to have you as our guest and sincere thank you for your very complimentary, recommendation review of your experience visiting K108. Your words explain everything we are trying to achieve with this hotel including Yum Yum and our success can only be achieved with patrons like you. I am glad that you have carried away pleasant memories of your stay at the hotel. our gratitude for your glowing comments about our restaurant. We look forward to the pleasure of welcoming you back for a much more enjoyable stay and hope to remain your preferred Hotel in Doha. Cordially, Nilam Zainulabdeen & K108 Team.

24 augustus 2016 beoordeeld

de manager mr. Nahil zal er alles aan doen om je te helpen en een uitmuntend verblijf te geven. Werkelijk niets is teveel voor hem... Chapeau !!!!!!!
Zwembad is op de rooftop heerlijk warm water en comfortabele zitjes
Kamers zijn eenvoudig maar schoon en comfortabel

Kamertip: in een woord fantastisch, warm onthaal en je voelt je gelijk ´thuis´
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
K108DohaQatar, Manager van K108 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2016

Dear Ms. Lianne d,
Thank you for staying with us at K108 Hotel Doha.
It was a pleasure to have you as our guest.
I am delighted that our dedicated team was able to create a pleasant memories for you and your Kids, our kind regards to Diba & Alex.
We are glad to note that Mr. Nilam (Front Office Manager) and his team has contributed to making your stay a comfortable one and he is very touched with your feedback. We are all definitely looking forward to welcome you here soon again and hope to remains as your preferred Hotel in Doha.

K108 Team.

20 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege een langere overstaptijd richting Sri Lanka besloten wij om iets van een bezoek aan Doha te maken.

Het hotel ligt op nog geen 15 minuten van het vliegveld en eveneens nog geen 15 minuten van het 'nieuwe' centrum.

Service is ontzettend goed, alles is gloednieuw schoon en overal de subtiele geur van vanille. Vanaf de bovenste verdieping een aardig uitzicht van de stad, zwembad, liftbedden en een prima sportschool met een behulpzame trainer die er op toeziet dat de oefeningen correct worden uitgevoerd.

Waar je ook om vraagt, het wordt geregeld.

Zij vragen ook of je voor (met uitzicht en meer geluid) of achter (geen uitzicht en meer stilte) wenst te verblijven. Wij zaten vooraan maar hebben nergens last van gehad.

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
K108DohaQatar, Front Office Manager van K108 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2015

Dear Mr. sebastian,
It’s our great pleasure to read that you have been satisfied with our associate level of services during your transit via Doha. Thank you for the appreciative comments.

We are all definitely looking forward to welcome you here on returning from Srilanka.

Cordially,
Nilam Zainulabdeen & K108 Team.

14 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is gastvrij en het is overal zeer schoon! Zwembad en fitness op het terras maakt het compleet, we hebben genoten van het ontbijt was verrukkelijk! Als ik ooit weer naar qatar zou komen dan wordt het weer k108 hotel zonder twijfels. dus een aanrader!

• Verbleef: februari 2015
K108DohaQatar, Front Office Manager van K108 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2015

Dear Mr. Emre 19,
Thank you for your review and kind words. It gives us great pleasure to read & make us feel privileged to have had you.

We look forward to welcome you again soon.

Cordially,
Nilam Zainulabdeen & K108 Team.