Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel aan privestrand.Nette ontvangst met 30 min wachten kreeg ik al vroeg in de morgen een kamer toegewezen!Mooie ruime kamer met heerlijk bed en super badkamer.Had halfpension geboekt,super ontbijt met alles wat je maar wensen kunt.Diner was een buffet met voor iedereen wat wils,heel goed.Strand en zwembad waren prettig met voldoende strandstoelen en badhanddoeken.Openbaar strand is in Qatar geen gewoonte dus dit was een fijn pluspunt.Hotel ligt in diplomatenwijk dicht bij skyline van Doha.In de buurt is er een winkelcentrum met een supermarkt voor evt inkopen.

Verbleef: mei 2016, reisde alleen
Kateryna K, Guest Relations Manager van Hilton Doha, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

Dear markjan2016,

Thank you for choosing Hilton Doha and for your valuable time sharing your experience with us.

We greatly appreciate any comments made by our valued guests like you, as we constantly strive to achieve the highest quality standards. We are very gland that you enjoy your stay, specially spacious room, breakfast, dinner as well as Hotel's location. It is such a pleasant motivation and encouragement that helps us work harder to meet & exceed our Service to valued Guests like you.

We would be very glad to welcome you back at Hilton Doha in the future. Please feel free to contact us at doha.info@hilton.com next time you are visiting us, we will be happy to assist you.

Kind Regards,
Kateryna Kosynska

Beoordeeld op 1 mei 2016 via mobiele applicatie

Ik was hier 3 weken voor zaken. Een heerlijk hotel met veel luxe en comfort. Een Starbucks koffie corner in de lobby. Gelegen aan een prive zand strandje met parasols en ligbedden (gratis) en een zoetwater zwembad.
De service van al het personeel is noemenswaardig te noemen.
Het ontbijt zeer uitgebreid en vooral vers.
Ik kan dit hotel dan ook zeer aanbevelen. Zeker als men reist met kinderen.

Verbleef: december 2015, reisde voor zaken
Kateryna K, Guest Relations Manager van Hilton Doha, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2016

Dear M h,

Thank you for choosing Hilton Doha while you were in Qatar and for your valuable time sharing your experience with us.

Your comments and feedback are highly appreciated as we constantly strive to achieve the highest quality standards. It is such a pleasant motivation and encouragement that helps us work harder to meet & exceed our Service to valued Guests like you.

We sincerely hope to welcome you back soon at Hilton Doha. Please do contact us on doha.info@hilton.com the next time you are visiting us and we will be glad to assist you.

Kind regards,

Kateryna Kosynska

Beoordeeld op 19 december 2015

Het Hilton is een heel aangenaam hotel met misschien wel het mooiste strand van Doha. Ik zou het zeker hoger scoren als niet bij terugkomst van zakelijke bezoeken rond drie uur, de kamer nog niet gedaan was. Ik moest Niet Storen aanzetten om rustig te kunnen werken vanuit mijn kamer. Ook werd de minibar helemaal niet bijgevuld tijdens mijn driedaags verblijf en moesten al mijn consumpties nog bij het uitchecken op de rekening worden gezet. Bij het uitchecken was de medewerker gestressed vanwege de drukte en een lastige klant voor mij, en vroeg niet hoe mijn verblijf geweest was. Ook was de kraan van de douche stuk en kon alleen op heel heet (ik heb hier om eerlijk te zijn niet over geklaagd tijdens het verblijf).

Verder een goed hotel met comfortabel bed, een aantal prima restaurants, en een populaire nachtclub genaamd Society buiten. Mooie kerstboom en zeer druk bezocht toen de kerstman langskwam.

Kamertip: Kamers op hogere etages hebben minder geluidsoverlast
  • Verbleef: december 2015, reisde voor zaken
AdhamElSebaey, General Manager van Hilton Doha, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2016

Dear Hermes_NL,

Thank you so much for staying with us at Hilton Doha while you were in Qatar and for your valuable time sharing your experience with us.
Your kind words and appreciative feedback is indeed an encouragement for us and inspires us to work harder to deliver the highest quality of Standard to our Loyal Guests like you.

We are looking forward to welcoming you again. Please do not hesitate to contact us at doha.info@hilton.com on your next visit and we will be more than happy to assist you.

Kind Regards,

Beoordeeld op 30 oktober 2015

Dit hotel heeft een leuke Belgische bar maar die is niet zo leuk als die van Intercon. Happy hour van 4 tot 6 en op sommige dagen is dat langer. Als hier de gezelligheid minder wordt kun je richting het strand lopen naar een andere leuke bar met een buiten terras en live muziek.

• Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
AdhamElSebaey, General Manager van Hilton Doha, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2015

Lieve Mark J.

Dank u voor het kiezen van Hilton Doha , terwijl je in Qatar en voor uw kostbare tijd het delen van uw ervaringen met ons .

Het is echt de moeite waard om uw waarderende feedback over onze faciliteiten en ons eigendom en uw vriendelijke woorden over onze teamleden horen . We zijn blij dat je elk moment van uw verblijf bij ons genoten .

Het hele team kijkt ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen . Aarzel dan niet om contact met ons op doha.info@hilton.com op uw volgende bezoek en we zullen u graag van dienst .

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 2 juni 2015

Heerlijk hotel aan strand, heerlijk eten en leuke bar en loungebanken met live bioscoop ( OF VOETBAL) AAN STRAND. kamers prima, ruim en prachtige badkamer. zwembad, gelukkig soms in schaduw van hotel en aan strand.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
AdhamElSebaey, General Manager van Hilton Doha, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2015

Dear TravelXLatHome,

Dank je wel voor een verblijf bij ons in het Hilton Doha, terwijl je in Qatar en voor uw kostbare tijd het delen van uw ervaringen met ons.

We zijn echt dankbaar voor uw waarderende feedback over onze faciliteiten en service zo goed als u vriendelijke woorden over de behulpzaamheid van onze teamleden. Het is zo'n aangename motivatie en aanmoediging die ons helpt harder werken te ontmoeten en overtreffen onze dienstverlening aan gewaardeerde gasten zoals jij.

Wij hopen van harte u terug te verwelkomen binnenkort in het Hilton Doha. Neem dan contact met ons op doha.info@hilton.com de volgende keer dat u ons bezoekt en we zullen blij zijn om u te helpen.

Vriendelijke groeten,