Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (876)
Beoordelingen filteren
876 resultaten
Waardering van reizigers
358
368
107
27
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
358
368
107
27
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 876 beoordelingen
24 augustus 2016 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Francois G, General Manager van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
27 februari 2015 beoordeeld

Prima hotel om te verblijven als je in Beirut bent. We kregen een upgrade wat natuurlijk heerlijk is. Er zijn prima voorzieningen (25 meter zwembad, vergader mogelijkheden). En het personeel is erg behulpzaam. Zij zorgen steeds voor onze taxi (ook als we buiten het hotel waren belde we het hotel hiervoor) wat ons veel uitzoek werk heeft bespaart.

Kamertip: geef aan dat je overweegt hier regelmatiger te komen. Dan wordt er snel een upgrade gegeven
  • Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Gert Jan v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kosta K, General Manager van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2015
Google-vertaling

Dear Gert Jan v,

I would like to seize this opportunity to thank you for taking the time to share your feedback on TripAdvisor!

I was delighted to read that you enjoyed your stay and in particular our indoor swimming pool, conference facilities and central location!

I was thrilled to know that you appreciated the friendliness of our staff who took care of all your requirements and especially the taxi arrangements!

I look very much forward to welcoming you back when travels bring you back to the area!

Sincerely,
Kosta Kourotsidis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
25 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Francois G, General Manager van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Francois G, General Manager van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Francois G, General Manager van Radisson Blu Martinez Hotel, Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken