Hoogtepunten uit beoordelingen
Nog steeds een must see, maar......

We vonden het erg jammer te zien dat er een hele 'plastic soep' ontstaat in het kleine beekje waar ... meer lezen

Beoordeeld op 10 augustus 2018
Inge B
Vianen, Nederland
Love the lights

Enorm veel lampjes, winkeltjes en restaurantjes. Het is echt een plek voor de avond en fantastisch ... meer lezen

Beoordeeld op 8 oktober 2017
Hannekedebeer
Hardinxveld-Giessendam, Nederland
Lees alle 831 beoordelingen

Beoordeeld op 12 juli 2016 via mobiele applicatie

Darband is echt prachtig om s avonds lekker buiten te eten en te genieten van het koele klimaat. Het voelt helemaal niet aan Iran eigenlijk, en deed mij meer denken aan een Chinees dorpje met charme. Dikke aanrader als je in Iran bent!

Beoordeeld op 28 juni 2016

Drie kilometer berg opwaarts van het Tajrish Plein, wordt de weg een pad langs het water - dat naar beneden stort. Aan het pad een aaneenschakeling van teehuizen, restaurants en stalletjes met fruitconserven. Met name 's avonds een kleurrijk geheel waar prima kan worden gegeten.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 17 juni 2016

Een hele leuke plaats om rond te kijken. Alles ziet er heel anders uit dan in de rest van Teheran. Overal terrasjes, gezellig druk (wij waren wel op donderdagavond, schijnbaar de drukste avond). Ook redelijk gemakkelijk te bereiken, eerst met de metro en dan met een busje verder. Dit wijst zich vanzelf.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 6 juni 2016

Geweldige plek om te ontspannen. Het is er veel koeler dan in het centrum van Teheran. De meest romantische plek in Teheran om te eten of een waterpijp te roken. Overal zijn kleine restaurantjes en theehuizen.

Beoordeeld op 4 juni 2016 via mobiele applicatie

Aan het noordelijke einde van Teheran waar de bergen beginnen ligt langs een neerkletterende bergbeek een groot aantal restaurantjes. Het is een belangrijke uitgaansplek van de bewoners zeker op vrijdag.