Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel dat een grondige verbouwing is ondergaan. De kamers hebben een update gekregen en stralen luxe uit. De moderne badkamer is van alle gemakken voorzien. Mooi zwembad en zeer vriendelijk personeel.

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Antwoord van management:Gereageerd op 5 juni 2017

Dear Ajfmaassen,

let us thank you for your recent stay with us and your good words towards the facilities in the hotel. We are also delighted that you name your review as "modern", as we are constantly trying to upgrade the facilities in order to offer trendy, up-to-date and comfortable premises for our valued guests.
It is our pleasure having you with us and hope to welcome you back in the near future again.

Beoordeeld op 11 mei 2017 via mobiele applicatie

Het is een super mooi hotel. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er is zoveel mogelijk. Twee zwembaden en verschillende restaurants. Zeker een aanrader en niet alleen zakelijk maar ook vakantie.

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Antwoord van management:Gereageerd op 13 mei 2017

Dear Winnymm

Thank you for reviewing us on TripAdvisor. Your feedback in recognition to our super beautiful hotel is truly encouraging and we are delighted to know that you liked our restaurant and pools.

Thank you again for recommending us to other travelers both for business and leisure.
We hope to welcome you back in the near future

Best Regards
Benson George
Intercontinental Regency Bahrain

Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met moderne kamers. Vriendelijke stafmedewerkers. Geweldig ontbijtbuffet. Twee heerlijke zwembaden. Spa en gym zijn uitstekend. Wifi is snel. In de nabijheid van het vliegveld. Geweldig hotel om nog eens naar terug te keren.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
khaled m, Manager van InterContinental Regency Bahrain, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2016

Dear Our Valued Guest,

Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are truly delighted to hear that you have enjoyed your stay with us, your comments and feedback about your overall experience and our friendly staff are highly appreciated and a strong motivator to us to excel in our performance.

Best regards.
Khaled Maaty
Intercontinental Regency Bahrain

Beoordeeld op 24 september 2015 via mobiele applicatie

Hotel heeft uitstekende bedden, ruime kamers. Voortreffelijk zeer uitgebreid internationaal en lokaal ontbijt. Keuze uit twee zwembaden. Uitgebreide sportgelegenheid, ook squashbaan. Goede en uitgebreide spa voorziening. Staff professioneel, behulpzaam en vriendelijk.

Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
Arantzazu P, Manager van InterContinental Regency Bahrain, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2015

Beste Marianne,

Hartelijke groeten vanuit InterContinental Regency Bahrain.

Namens ons team erg fijn te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in InterContinental Regency.

Wij hopen u op u volgende verblijf in Bahrain weer te mogen verwelkomen.

Hartelijke Groet,

Christa de Boer
Assistant Director of Sales

Beoordeeld op 23 september 2015

Kom hier al een aantal jaren en vind het steeds weer een zeer aangenaam hotel om in te verblijven:rustige kamers,personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt is uitstekend.Kamers zijn sinds de verbouwing ook een stuk lichter geworden,volgens mij.

• Verbleef: september 2015, reisde voor zaken

Beste Mr. Reggie,

Hartelijke groeten vanuit InterContinental Regency Bahrain!

Alleerst hartelijk bedankt dat u al jaren bij ons verblijft.

Namens ons team vriendelijke bedankt voor u reactie.

Wij kijken er naar uit u weer te verwelkomen.

Hartelijke Groet,

Christa de Boer