2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is er eigenlijk wat groezelig. Personeel prima, al begrijpt de deurwachter geen engels. Afstand tot het oude centrum is ver en openbaar vervoer is niet erg duidelijk te begrijpen. Ontbijtbuffet prima.
Voor avondeten, ga juist niet richting centrum maar juist de andere kant op naar een winkelstraat waar je elke local ziet eten.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn klein en er is geen buitenruimte. Het hotel heeft enkele een binnenzwembad, en het oude centrum van de stad is ongeveer 45 minuten lopen. Personeel is echter aardig en de kamers zijn ook best schoon.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
4 november 2017 beoordeeld

Fijn hotel met schone kamers en prima eten. Zeer gevarieerd ontbijt en avondeten. Vriendelijk behulpzaam personeel. Was hier 3 nachten en dit was het beste hotel van onze src reis. Zeer aan te bevelen

Kamertip: Kamer en badkamer zonder gebreken.prima verzorgd.
Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime kamers, nette Badkamer. Personeel is vriendelijk. Het ontbijt- en dinerbuffet zijn rijkelijk voorzien van heerlijke gerechten. In de buurt is een geldautomaat. Ook een supermarket en zelfs een liquor store.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is prima en het personeel is erg vriendelijk.
De kamer is netjes en schoon. De airco werkte niet, maar werd direct gemaakt toen we dit aangaven.
Het zwembad bleek alleen voor mannen open te zijn helaas, wat erg teleurstellend was.
Het ontbijt is redelijk uitgebreid en goed voor hier.
Het avondeten viel tegen, o.a. diepvriespizza. De vleesgerechten zijn beter. Vegetarische opties zijn er amper. De hummus vooraf is aan te raden! Wij waren er in de ramadan, die het was fijn iets te kunnen eten in het hotel. Kom je hier op een moment dat de restaurants open zijn zou ik niet in het hotel eten.
Lopen naar de stad is wat ver. Naar de citadel is goed te doen, maar wil je richting rainbow street zou ik aanraden om een taxi terug te nemen.
Al met al een prima hotel.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner