Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.129)
Beoordelingen filteren
1.129 resultaten
Waardering van reizigers
538
324
173
62
32
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
538
324
173
62
32
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.129 beoordelingen
Beoordeeld op 29 juni 2014

Een centraal gelegen hotel, nabij redelijk voorzieningen. Omgeving begint te vervallen. Ook het hotel zelf is aan enig onderhoud toe. De restauratieve voorzieningen zijn matig.
Het baliepersoneel is goed, restaurantpersoneel minder.
Onlangs is de electronica rond de TV op kamers vernieuwd. Deze werkt nauwelijks.
De inrichting van slaap- en bakamer is sober maar praktisch.

Kamertip: Hotel ligt nabij een aantal voorzieningen.
  • Verbleef: juni 2014, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jan D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kempinski_Amman, General Manager van Kempinski Hotel Amman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2014
Google-vertaling

Thank you for taking the time to share with us your experience during your recent stay at the Kempinski Hotel Amman. Being our valued guest, your opinion and feedback is extremely important to us, as it will help us to further enhance and shape our service in delivering a truly memorable and authentic experience to our customers.
I am pleased to know that we were able to delight you and look forward to welcome you back to Kempinski Hotel Amman soon. Please do not hesitate to contact me any time if I can be of assistance to you for your next stay in Amman.


General Manager

Beat Wiesmann

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 september 2013

Een heel mooi hotel met goede beveiliging. Personeel is professioneel, vriendelijk en hulpvaardig. Op sommige punten kunnen ze nog wat leren van hun zusterhotel in Aqaba. Kamers zijn mooi, niet overdreven groot - goede afmeting eigenlijk wel - en goed uitgerust.
Ontbijt is heel goed en je hebt echt een hele ruime keuze.
Rondom het hotel is het wel even zoeken naar een restaurant, het merendeel wat er is zijn cafeetjes met snacks. Het hotel zelf heeft ook diverse restaurants. Wij hebben in het Via Appia gegeten en dat was goed, helaas bleven ze wel steeds dezelfde muziek draaien zodat we sommige liedjes wel 5x hebben gehoord.

  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Tamaragw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 mei 2013

Zeer mooi hotel. Receptie is vriendelijk en flexibel. Accomdatie is meer dan behoorlijk. Het zwembad is aan verbouwing toe. Er zijn meerdere eetgelegenheden die normaal van prijs zijn en uitstekend qua qualiteit. Taxi's moet je op enkele 100m van het hotel nemen, anders betaal je teveel.

  • Verbleef: maart 2013, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Piet B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Faris H, Management Team van Kempinski Hotel Amman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

First let us just say what a great pleasure it was to have you stayed at Kempinski Hotel Amman and thank you for taking the time to post a review on TripAdvisor. Your valuable feedback is much appreciated.

We daily work with enthusiasm to transmit our passion for job to our guests and it is extremely motivating when we understand that the attention given to details paid off big time.

Thank you again for posting your experience about your stay with us. It would be a pleasure to welcoming you back at your home in Amman

Warmest Wishes

Kempinski Hotel Amman
Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 24 september 2011

Kamers zijn niet gerenoveerd of bijgewerkt sinds het begin van de jaren '90.
Kamers zijn vuil, met niet-passend meubilair en oude CRT-televisies.
De kamerprijzen zijn te hoog in verhouding tot de faciliteiten en voorzieningen.
Het is beter om in de four seasons, crown plaza of Sheraton te verblijven.
Zwembad was vies toen we gingen.
Manager zei dat het onderhoudpersoneel op vakantie was, en bood ons verse vruchtensap als compensatie aan.
Klinkklare onzin, vanaf de service tot aan kamers, van de faciliteiten tot het meubilair.
Blijf hier niet, het is het geld niet waard.

1  Bedank Nrage
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Faris H, Management Team van Kempinski Hotel Amman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken