Opslaan

Manieren om King Abdullah Mosque te ontdekken
vanaf US$ 106,25
Meer info
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

In Amman is deze moskee een van des grootste. Mooi van de buitenkant en toegankelijk voor publiek. Geen bijzonderheden maar wel leuk om er naar toe te gaan als je in de buurt bent. Toegangprijs is ongeveer 4 Jod.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 9 april 2018

Het is een moskee. Niet heel uniek of architectonisch bijzonder. Vrij recent gebouwd (in de jaren tachtig).

Bezoekje waard, maar niet heel speciaal.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 12 september 2017 via mobiele applicatie

In een land als Jordanië hoort een bezoek aan een moskee er wel bij . Ik had er al wat over gelezen, maar onze taxi chauffeur erkende dat de blauwe moskee de enige was, waar je als toerist naar binnen kon. Je hoeft geen rekening te houden met kleding, aangezien men voor zowel mannen als vrouwen gepaste kledij heeft, die gratis te leen is.

Hetgeen wat me het meest is bijgebleven is de vriendelijkheid van de mensen daar. De moskee aan de buitenkant is prachtig. Aan de binnenkant niet heel bijzonder.

Je start en eindigt in een souvenir winkel. Ook daar is men gemeend aardig en wordt er thee aangeboden na afloop. Jammer dat alles daar extreem duur was (een deel ging naar het goede doel is wat er werd verteld).

Een bezoek aan deze moskee is zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 31 mei 2017

Moderne en zeer fraaie moskee. Ook mijn vrouw mocht mee naar binnen nadat ze een abaya had aangetrokken.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 24 mei 2017

Geen speciale decoraties waardoor je verrukt raakt binnen in de moskee. Je moet een jurk aan,ook al ben je als vrouw of man geheel bedekt, maar die kun je gratis krijgen bij een souvenirsshop bij de ingang.

Datum van activiteit: mei 2017