Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.132)
Beoordelingen filteren
1.132 resultaten
Waardering van reizigers
497
436
141
36
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
497
436
141
36
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.132 beoordelingen
Beoordeeld op 26 juni 2015

Net zoals de andere Marriott hotels kan je spreken van een verzorgd en goed onderhouden hotel. Hier en daar kan er wat renovatie gebeuren zoals verouderde en veel te kleine badkuip in enkele van de kamers. Anders valt er niet veel aan te merken op dit hotel waar we twee dagen verbleven.
Zoals overal in Jordanië kan je terugvallen op uiterst vriendelijk personeel. Mooie inkomhal, verzorgd restaurant en klein maar aangenaam zwembad met propere ligzetels en aangename zithoekjes.
Ontbijtbuffet was uiterst verzorgd en meer dan uitgebreid. Het avondmaal was iets minder maar goed.
Kort samengevat : goed en verorgd en net 5 sterren waard.

Kamertip: Kies kamer met zicht op binnenkoer en zwembad
Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Rik S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Laith N, Director of Rooms Operations van Amman Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2015
Google-vertaling

Dear Valued Guest

Thank you for sharing you experience with us on Trip Advisor
We are delighted you had an enjoyable stay and that the overall service was up to your expectations

Looking forward to welcoming you back

Kind Regards
Laith Naber

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

Datum van verblijf: december 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EdM221, Director of Room Operations van Amman Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EdM221, Director of Room Operations van Amman Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2018

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EdM221, Director of Room Operations van Amman Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juni 2018

Datum van verblijf: juni 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EdM221, Director of Room Operations van Amman Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken