Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Gezellig hotelletje, zeer centrale gelegen. Vlak bij de meeste bezienswaardigheden en restaurant.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De stadswandeling dat het hotel (gratis) organiseert is zeker de moeite waard. Mohammed wist ons met zijn goede uitleg en verhalen ons twee uur lang te boeien.
Top!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 14 april 2018

Een backpackershotel met simpele kamers die al betere tijden hebben gezien (schimmel in de badkamer, scheurend linoleum op de vloer). Maar de kamers zijn wel proper en voor de prijs die je betaalt, krijg je ongeveer wat je kan verwachten. Grote troeven zijn de ligging, vlak aan het Romeinse forum en de citadel, en het restaurant, waar je voor een zeer redelijke prijs lekker kan eten. Het personeel van het restaurant was ook enorm vriendelijk, er werd muziek gemaakt en de sfeer zat erin.

Het hotel biedt ook excursies aan naar Jerash en verder weg zelfs Petra. Hier hadden wij slechte ervaringen mee. De trip naar Jerash, die 10JD per persoon zou mogen kosten, kostte ons (twee volwassenen en een kind van nog geen twee) uiteindelijk 65JD. Er waren geen andere reizigers en we hadden Ajloun castle er nog bijgenomen, vandaar. Dit werd ons niet op voorhand gemeld - toen we 's ochtends klaar stonden om te vertrekken, werd gewoon gezegd dat het 65 zou zijn. Toen we aan het einde van ons verblijf vroegen om een taxi voor ons te regelen, rekende die taxichauffeur 25JD voor een ritje dat, zo hoorden we achteraf, er geen 5 had mogen kosten. Toen we hier achteraf voor mailden, heeft het hotel ons niet verder geholpen. De eigenaar informeerde ons dat de groen-gele taxis bedriegers zijn, en dat was dat. Hoewel ze de taxichauffeur duidelijk kenden, hebben ze op geen enkele manier geprobeerd om ons hiervoor te compenseren. Toen we in een laatste mail zeiden dat we dit niet aanvaardbaar vonden, kwam er gewoon geen antwoord meer. Ze slaan dus munt uit hun excursies, en als je geen ander vervoer hebt en je wilt die uitstap doen, dan sta je dus eigenlijk voor het blok. Typische trucs om van toeristen te profiteren.

Ons advies: ga hier zeker eten, verblijf hier als je voor een redelijke prijs zeer centraal wil zitten en je hebt niet te veel luxe nodig, maar boek hier geen uitstapjes.

Datum van verblijf: april 2018
AmmanPashaHotel0, Owner van Amman Pasha Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2018

Dear valued guests
thank you for taking time to review our hotel
you raised this taxi issue with Booking.com and we responded to it.for the benefit of TA community i repeat the following
you took the Yellow taxi from streets ,these taxis are known for cheating.therefore we are not responsible .
secondly i checked the records and found that you took a private tour to Jerash and Ajlun with stop visit the forest near Ajlun.which added 5 jd for the
regular price jerash and ajlun castle 60 per car 4 persons
we do our best to group people to share tours and split cost, We informed you that there are no other people to share the tour that day,you were happy to take a private tour by yourself.
Usually we ask our guests if they want to share a tour for the benefit of everyone.Some guests become annoyed when more than one person asks them if they like to share..
Damn if we do and damn if we dnt.
my sincere apology for misunderstanding
Raymond and crew

Beoordeeld op 23 november 2017

Hotel is centraal gelegen, wat het makkelijk maakt om te voet de grootste bezienswaardigheden van de stad te bezoeken. Het dakterras van het hotel is mooi, prettig om te zitten bij zonsondergang. Ontbijt is oke, niet bijzonder. Je kan er slapen, kamers niet per definitie schoon. Hotel staat naast een moskee, dus neem oordoppen mee als je niet om 5.00 uur wakker wilt worden. Het hotel kan veel regelen zoals vervoer of een gids, echter vragen zij wel wat extra's voor eigen commissie.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Beste hotel in jordanie! Lekker eten, leuke mensen en fijne sfeer. Probeer the poor womens dish op het dakterras vol konijntjes en eendjes!
De hummus en falafel met het ontbijt zijn ook heerlijk. Bedankt pasha-people!

Datum van verblijf: augustus 2017
AmmanPashaHotel2, Owner van Amman Pasha Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2017

Dear valued guest
thank you for choosing our hotel in Amman
We are delighted to hear you enjoyed you stay and thank you for positive feed back.
it is rare thing to find a restaurant attached to a budget hotel any where in Jordan.
Great convenience especially when the prices are good and you get tasty quality dishes freshly prepared.
Thank you for giving us the two thumbs up .Kind regards
Raymond and crew

Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding, centraal gelegen in de stad met de belangrijkste bezienswaardigheden vlakbij. Personeel, zoals Tareq en Abood, is erg behulpzaam en zorgt voor een goede sfeer.

Datum van verblijf: juli 2017