Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (785)
Beoordelingen filteren
785 resultaten
Waardering van reizigers
257
293
147
48
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
257
293
147
48
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 785 beoordelingen
Beoordeeld op 24 januari 2016

Het Ibis Hotel in Amman heeft een veel beter status dan je verwacht. Perfecte kamers, goed uitgebreid ontbijt, heerlijke binnen teras met Bar en Sisha om in de namiddag even te relaxen. Heerlijke keuken. Perfecte ligging.

Kamertip: Alle kamers zijn goed
Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank 233Harold
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IbisAmman, Manager van ibis Amman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2016

Dear Har D

Dank u voor de gloeiende recensie van ons hotel.
Zoals alle hotels is het ons doel om al onze gasten tevreden te stellen de hele tijd. Ik ben zeer tevreden dat we deden dit op uw recente bezoek.

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug

Vriendelijke groeten

Jason Crowther
Operations Manager
Ibis Amman

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 17 september 2011

Schone kamers, efficiënte service op een geweldige locatie in Amman. De prijzen zijn betaalbaar en je zult genieten van je verblijf. Winkelcentrum in de omgeving als je iets moet kopen. Het personeel is behulpzaam en beleefd. Er zijn internetstations beschikbaar voor gebruik door gasten.

Bedank RashaMinDubai
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
IbisAmman, General Manager van ibis Amman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2011
Google-vertaling

Dear Rush,

Greeting from ibis Amman,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Amman Al Madinah. It is always a pleasure to receive positive feedback.

I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.


Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Please send me any additional comments that you would like to address to us.

Yasser Bahaa
General Manager
Hotel Ibis Amman
yasser.bahaa@accor.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 oktober 2010

Kamers zijn schoon, bedden zijn goed.
Kamers met tussendeur kunnen voor meer geluidsoverlast zorgen.
Ontbijt is prima. Wifi is gratis.
Leuk en goed restaurant vlakbij: "Tawaheen al-hawa" bij de rotonde.
Hotel was wel lastig te vinden vanwege wegwerkzaamheden.

Datum van verblijf: oktober 2010
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank vkxNederland
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IbisAmman, General Manager van ibis Amman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2014
Google-vertaling

Dear vkxNederland

We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Amman Al Madinah. It is always a pleasure to receive positive feedback.

I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.


Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Eric Seso
General Manager

Hotel Ibis Amman

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IbisAmman, Front Office Manager van ibis Amman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IbisAmman, Front Office Manager van ibis Amman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken