Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Net als in Jeruzalem was het Abraham Hostel in Tel Aviv van een uitstekende kwaliteit. Het is een groot hostel. De lounge ruimte is heel groot en lekker knus. Je ontmoet er snel iemand als je alleen reist. De kamers zijn ook ruim en de bedden zijn prima. De service is goed.

Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 4 januari 2018

Het interieur van dit hostel is geweldig, super modern met een mega lounge. Deze heeft super comfy banken en stoelen. Hele grote ontbijttafels, waaraan je goed vrienden kunt maken. Uitgebreid en lekker ontbijt. Het bevat een lift. Kamers zijn groot met een grote badkamer. Op de gangen zijn ook nog eens wc's en badkamers, dus je kan altijd wel ergens in. Er zit een lampje en stopcontact naast je bed, altijd fijn. Je kan in de lounge ook nog eens een best groot aanbod aan eten bestellen, duurt wel erg lang voordat dit klaar is. Staff in de bar is ook wat minder vriendelijk dan bij de receptie. Geen idee waaraan dit zou kunnen liggen, misschien ook wel gewoon een momentopnamen. Zoals ik al zei, zijn ze bij de receptie wel heel aardig. Mijn sleutel van het slot van m'n lade (waar mijn koffer in zat) was kwijt, bij de receptie gevraagd of ze misschien iets konden doen. Ze hebben me geholpen met het openbreken van mijn slot, en me daarna ook nog eens een nieuw slot gegeven! Super! Zeker een aanrader en de volgende keer in Tel Aviv ga ik ook zeker weer voor het Abraham hostel.

• Verbleef: december 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 3 november 2017

prima plek om te verblijven oploop afstand eigenlijk van alles
met grote groep leuke ervaring ontbijt prima voor de prijs goede koffie
en prima wifi in het hele gebouw
Biertje en limonade in verhouding duur

Kamertip: een of twee persoonskamer en of famlie kamers
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 26 juli 2017

Een mooi, schoon, gezellig en inspirerend hostel. Leuk om mensen te ontmoeten in een relaxte omgeving. Schone suite, schoon beddengoed en handdoeken... kortom helemaal TOP! Vanuit het hostel een leuke freetour gemaakt door de oude stad Jaffa; zeker de moeite waard!

Kamertip: We waren met een gezin en kozen voor de junior suite!
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 24 juli 2017

De locatie is niet ideaal, maar wel oke. Weer een gezellige eetzaal, met een degelijk ontbijt, maar 's avonds iets te 'club-achtig' voor ons. De kamer en douche waren proper, groot, met een TV.
De service was ook goed. Net zoals in Jeruzalem bood de hostel verschillende interessante tours aan.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner