12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel met uitstekend ontbijt ! Mooie ruime kamers met goedwerkende airco! Vriendelijk personeel, zeker bij het ontbijt ! Mooie spa! Handdoekenservice bij het zwembad ! Gelegen net naast de kustlijn! Super ervaring

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
20 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een groot maar prachtig hotel met zwembad en dicht aan het strand. Wij hebben dit hotel bekomen door een rondreis maar is zeker een aanrader. De max van een buffet zowel s'morgens als s'avonds in het restaurant. Zeer mooie en propere kamers. Het enige nadeel dat ik kan schrijven is dat het personeel zeer stug en onvriendelijk overkomen maar dit is misschien hun temperament. Maar daar moet je het niet voor laten.

Verbleef: oktober 2015, reisde alleen
17 juli 2015 beoordeeld

De kamers waren prima, ontbijt goed en lekker dicht bij het strand.
Heel dichtbij zijn heerlijk trendy restaurants.
Personeel is vriendelijk, zelfs een nederlands sprekende meneer (Ralph) bij de receptie.

Kamertip: Kies kamer aan zeekant
  • Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
20 mei 2015 beoordeeld

Zeer groot. Erg goede ligging aan het strand en in de interessantere wijken. Het hotel is erg massaal maal wel goed. Het ontbijtbuffet is groots. Eigenlijk is alles prima hier al ben ik meer een kleiner hotel gewend.

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op zee.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
25 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Eind augustus-begin september verbleven wij in het Dan Panorama. Een zeer plezierig hotel op een van de mooiste locaties tussen Tel Aviv en Yafo. Samengevat: goede en schone kamer met prachtig uitzicht over de Mediterranee, goede en vriendelijke service (voorbeeld: de Nederlands sprekende receptionist Ralph was erg behulpzaam), geweldig ontbijt, top business lounge op de 18e etage. Volgende reis weer naar dit hotel!

• Verbleef: september 2014