“geweldig hotel top klasse”
Beoordeling van Dan Panorama Tel Aviv

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Dan Panorama Tel Aviv
Beoordeeld als nr. 48 van 102 hotels in Tel Aviv
8 oktober 2017 beoordeeld

prachtig hotel zeer ideale ligging om gezellige wandelingen te maken naar alle kanten van deze prachtige stad .
Dit was mijn eerste bezoek aan dit land en aan deze stad .Als je in dit Hotel verblijft denk je echt dat je in een ander land ligt .Maar ik heb in mijn leven al veel ontbijten gezien en geproefd .Maar dit had en heb ik nog nooit meegemaakt .Zo groot en veel verschillende dingen .
Ik kom hier zeker terug en dan slaap ik zeker en vast terug hier .zeer vriendelijk personeel .

• Verbleef: September, 2017, reisde alleen
kerenbennun, Guest Relations Manager van Dan Panorama Tel Aviv, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Dear bollywonderland,

Thank you very much for your wonderful feedback concerning your recent stay with us.
Guest satisfaction is at our utmost importance, and we are constantly thriving to do our best at serving all our guests with the highest standards.
I am glad you enjoyed your stay with us,
Hope to see you soon

12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel met uitstekend ontbijt ! Mooie ruime kamers met goedwerkende airco! Vriendelijk personeel, zeker bij het ontbijt ! Mooie spa! Handdoekenservice bij het zwembad ! Gelegen net naast de kustlijn! Super ervaring

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
20 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een groot maar prachtig hotel met zwembad en dicht aan het strand. Wij hebben dit hotel bekomen door een rondreis maar is zeker een aanrader. De max van een buffet zowel s'morgens als s'avonds in het restaurant. Zeer mooie en propere kamers. Het enige nadeel dat ik kan schrijven is dat het personeel zeer stug en onvriendelijk overkomen maar dit is misschien hun temperament. Maar daar moet je het niet voor laten.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde alleen
17 juli 2015 beoordeeld

De kamers waren prima, ontbijt goed en lekker dicht bij het strand.
Heel dichtbij zijn heerlijk trendy restaurants.
Personeel is vriendelijk, zelfs een nederlands sprekende meneer (Ralph) bij de receptie.

Kamertip: Kies kamer aan zeekant
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde voor zaken
20 mei 2015 beoordeeld

Zeer groot. Erg goede ligging aan het strand en in de interessantere wijken. Het hotel is erg massaal maal wel goed. Het ontbijtbuffet is groots. Eigenlijk is alles prima hier al ben ik meer een kleiner hotel gewend.

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op zee.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
25 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Eind augustus-begin september verbleven wij in het Dan Panorama. Een zeer plezierig hotel op een van de mooiste locaties tussen Tel Aviv en Yafo. Samengevat: goede en schone kamer met prachtig uitzicht over de Mediterranee, goede en vriendelijke service (voorbeeld: de Nederlands sprekende receptionist Ralph was erg behulpzaam), geweldig ontbijt, top business lounge op de 18e etage. Volgende reis weer naar dit hotel!

• Verbleef: September, 2014
20 april 2014 beoordeeld

Centraal gelegen hotel met leuke bediening en vriendelijk personeel. Hotel maakt deel uit van een keten waarbij er een vrij snelle herkenning is. Wij hadden zicht op de zee. Tel Aviv is een heel andere stad dan de rest van Israël.

• Verbleef: April, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Tel Aviv bekeken
1.638 beoordelingen
op 2,9 km afstand
Crowne Plaza Tel Aviv City Center
Prijzen weergeven

In Dan Panorama Tel Aviv geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Dan Panorama Tel Aviv

Adres: Charles Clore Park, Tel Aviv 68012, Israël
Telefoonnummer:
Locatie: Israël > District Tel Aviv > Tel Aviv
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 18 familiehotel in Tel Aviv
Nr. 32 luxe hotel in Tel Aviv
Nr. 34 zakenhotel in Tel Aviv
Nr. 36 romantisch hotel in Tel Aviv
Prijsklasse: € 139 - € 268 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Dan Panorama Tel Aviv 4.5*
Aantal kamers: 483
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van World Independent Hotel Promotion, Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Dan Panorama Tel Aviv met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Dan Panorama Tel Aviv Hotel Tel Aviv
Dan Panorama Hotel Tel Aviv
Tel Aviv Dan Panorama

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?