Beoordeeld op 28 mei 2018

Wij hebben aan het begin en het eind van onze reis door Israël in dit hotel meerdere nachten geslapen. Het hotel is ons inziens niet lang geleden mooi gemoderniseerd en opgeknapt. Ligt op loopafstand van het strand met zijn lange boulevard, van de leuke winkelstraat en gezellige straatjes met alle eet- en drinktentjes binnen het centrum van Tel Aviv. Wij hebben twee verschillende kamers met badkamers gehad. Allebei een andere sfeer, maar beiden netjes én schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd met verse producten. Er was ook een mogelijkheid om 's avonds te eten maar dit hebben we niet gedaan en kunnen daar niet over oordelen. Het zag er wel heel gezellig aangekleed uit. Er was een mogelijkheid om gebruik te maken van de fietsen van het hotel. Hier hebben wij dankbaar gebruik van gemaakt, een geweldige service. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Kortom de moeite waard om hier te overnachten zowel privé als zakelijk.

Kamertip: Nu (5-2018) wordt er rondom dit hotel veel ver/gebouwd. Wij hebben er geen last van gehad. Vraag advies aan de mensen van de receptie!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
CityPR, Guest Relations Manager van Hotel Prima City Tel Aviv, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Dear Guest,

Thank you so much for your great feedback !!
We are delighted that you enjoyed every aspect of our hotel and had a very pleasant stay.
We hope to have the pleasure to see you again very soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 13 november 2017

De gerenoveerde kamer was heel mooi en de badkamer heerlijk ruim met een stortdouche. De bedden waren comfortabel en het ontbijt lekker. Dicht bij het strand gelegen. Wij werden echter om half 6 's morgens wakker door heel veel lawaai. Toen ik naar buiten keek, zag ik dat men grote gasflessen aan het verwisselen was, wat voor heel veel herrie zorgde. Net toen ik weer in slaap gevallen was, begon het bouwlawaai, doordat men een nieuw appartementencomplex naast het hotel aan het bouwen is.

Verbleef: november 2017
CityPR, Guest Relations Manager van Hotel Prima City Tel Aviv, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2017

Dear Sir / Madam,

Our hotel is located on a quiet side street, however like much of Tel Aviv, the municipality is working to update and renew buildings in the area. We are sorry to hear that this affected your stay.

We are happy to read that you loved your room and to know that you enjoyed our new breakfast buffet.

We hope to welcome you back soon.

Beoordeeld op 11 november 2017

Midden in Tel Aviv een goed verzorgt hotel, maar erg kleine kamer, met een grote paal in het midden voor de TV. Douche ook erg krap. Weinig parkeermogelijkheden. Prima restaurant en natuurlijk goed gelegen.

• Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
CityPR, Guest Relations Manager van Hotel Prima City Tel Aviv, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 november 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to tell us about your experience and for your feedback regarding your stay at Prima City Tel-Aviv Hotel. We hope to welcome you back soon.

Beoordeeld op 10 november 2017

Hotel prima city in Tel-Aviv is een echte aanrader. Zeer aangename en gastvrije sfeer, met professioneel team.
Hotel ligt gunstig gelegen dicht bij strand en prachtig verniewde promenade. Restaurants, shops, bus, taxi, supermarkt binnen wandelafstand.
Fantastisch Israëlisch ontbijt, en het restaurant is zeker de moeite waard om ervan te genieten. Ontbijt kan buiten op het overdekte terras.
Kamers eerste verdieping volledig gerenoveerd, ikzelf kies steeds voor een studio met zeezicht, lekker genieten op het balkon.
Ik ga zelf tweemaal per jaar naar Prima City en heb steeds het gevoel weer thuis te komen.
Dit hotel is zeker een aanrader als je wil genieten van een ontspannen verlof, of als je op zakenreis bent.

Kamertip: Studio met zeezicht
  • Verbleef: november 2017, reisde alleen

Dear Guest,

Thank you so much for taking the time to share your experience at Prima City. It is always so nice to hear about our guests who return and continue to enjoy our services, we are so grateful for your loyalty to our hotel.

We hope we will have the pleasure to welcome you again very soon.

Kind Regards,

Beoordeeld op 15 juni 2017

Kleine kamer maar wel netjes en schoon met koffie/theefaciliteiten en koelkastje. Uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Redelijk goed restaurant. Vlakbij het strand en centrum.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
CityPR, Guest Relations Manager van Hotel Prima City Tel Aviv, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Dear De Jong,
Thank you so much for this great feedback. We are really glad to hear that you have loved staying with us. We look forward to welcoming you back.