“toeristenrestaurant”

Geclassificeerd als nr. 724 van 1.778 Restaurants in Tel Aviv
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
26 februari 2018 beoordeeld

Losse, vriendelijke sfeer, maar matige bediening die erop gericht lijkt van zo snel mogelijk na elkaar zoveel mogelijk klanten te bedienen. Er werd ons min of meer een menu-formule opgedrongen. Voor we het goed en wel beseften en zonder dat we iets besteld hadden stond er al een assortiment voorgerechtjes op tafel, die blijkbaar deel uitmaakten van het menu dat door "iedereen" wordt besteld. Het eten was op zich best lekker, maar werd veel te snel geserveerd. De rode wijn (een Israëlische cabernet sauvignon) was zwaar en te zoet. De huislimonade was wel lekker.

12 april 2017 beoordeeld

Op aanraden van vrienden hebben we hier gegeten . Het veel heel erg tegen en de shakshuka was niets bijzonders . We hebben veel lekkere shakshuka gegeten op andere plaatsen . Ook het pannetje waar de shakshuka in zat , was niet erg schoon . De prijzen zijn veel te hoog , voor wat je krijgt . De bediening was wel vriendelijk . We zullen dr. Shakshuka zeker niet aanbevelen .

Barak K, Public Relations Manager van Dr. Shakshuka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2017

Dear emmeline A,

We apologize that your experience was not up to par on your visit.
Our feedback has always been pivotal in making our future customer experience better. We will bring up the issues in your review in our next weekly staff meeting.
We hope if you decide to give us a second chance we may show you a better experience.

7 januari 2017 beoordeeld

Zeer onvriendelijk en arrogant personeel. We hadden het voorgerecht nog niet voor de helft op of het hoofdgerecht werd al geserveerd, op een tafeltje van 70x70cm. Ober nam ook de moeite niet om gebruikte vaat mee te nemen.
Onze bestelde drankjes kregen wij pas na herhaaldelijk vragen. Het was niet druk overigens.
Het eten was zo-zo, niet bijzonder, ik heb beter gegeten daar in de buurt.
Binnen 35 minuten stonden wij weer op straat, van even lekker gezellig zitten was geen sprake.
Rekening klopte ook niet. Deze was 60 Shekel te hoog. De prijzen op de rekening klopte niet met wat er op de menukaart stond. Servicekosten werden ook in rekening gebracht, dit is echter vrijblijvend en afhankelijk van de geleverde service, die in mijn ogen waardeloos was. Dit aangegeven bij de ober werd hij toch wat onvriendelijk.... Heb hem daarom mijn beste glimlach gegeven en zijn weggegaan.
Er zijn beter plekken in Jaffa en Tel Aviv waar je beter kan eten....

Barak K, Public Relations Manager van Dr. Shakshuka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2017

Dear Giet75,

26 oktober 2016 beoordeeld

Dr. Shakshuka is wereldberoemd in heel Israël van de filmpjes op YouTube en eigenaar Bino Gabso verschijnt bijvoorbeeld ook in televisiereclames. De keuze uit het menu is prima en de prijzen zijn redelijk. De bediening was een beetje onbeholpen maar uiteindelijk wel vriendelijk en vol humor. Helaas is de shakshuka niet bijzonder. Het voelde een beetje alsof Dr. Shakshuka zich van straatrestaurant tot fastfoodketen had getransformeerd.

Barak K, Public Relations Manager van Dr. Shakshuka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Dear Edo E,

We apologize that your experience was not up to par on your visit.
dr shakshuka has always been a family business.
Every dish or salad we serve is made in house.

2 april 2015 beoordeeld

Een aantal weken geleden waren mijn vriendin en ik in Yaffa en hebben daar Dr. Shakshuka bezocht op aanraden van de locale VVV. Het is een heel knus eethuisje met honderden oude potten en pannen aan het plafond en aan de muren hangen diverse ingelijste kranten artikelen over Dr. Shakshuka. Ik bestelde Lams Shawarma en mijn vriendin vegetarische ocra met couscous. We kregen een tafel vol met allemaal heerlijke sausjes en salades, pita brood, een bord VOL shawarma. Het was echt heel veel en zo lekker! Mijn vriendin is echter vegetarisch en haar ocra bleek te zijn overgoten met een sausje met.... rundvlees! Het was niet heel obvious maar toen ze een hap nam proefde ze het meteen. Zonder mokken kreeg ze een ander bord maar hier zat ook weer vlees in. Kennelijk weten ze niet zo goed wat vegetarisch inhoud maar het tweede bord ging ook heel vriendelijk terug naar de keuken en toen de man doorhad wat vegetarisch nou betekende kreeg mijn vriendin een lekkere soep met nieuwe couscous. Ik vond het eten echt heerlijk! O wauw die shawarma... en er was een of ander pompoenprutje waar ik het bakje wel had willen uitlikken zo lekker! Ik verheug me op mijn volgende bezoek!

Barak K, Public Relations Manager van Dr. Shakshuka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2015

Dear Karin S,

dank je we

Reizigers die Dr. Shakshuka bekeken, bekeken ook

Tel Aviv, District Tel Aviv
Tel Aviv, District Tel Aviv

In Dr. Shakshuka geweest? Deel je ervaringen!