“Fijn TLV restaurant”

Geclassificeerd als nr. 36 van 1.837 Restaurants in Tel Aviv
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig restaurant gelegen aan een druk plein. De bediening is attent, vlot en erg vriendelijk. Fantastische gerechten, zowel vlees als vis. Goede voornamelijk Italiaanse wijnen en een ruime keuze cocktails. Wellicht niet het goedkoopste restaurant maar absoluut zijn geld waard.

16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en druk restaurant. De porties zijn bescheiden maar zeer lekker. Super vriendelijke bediening.

21 juli 2017 beoordeeld

Was hier met een groep van 17 mensen. Het eten was goed, maar de service voor een grote groep was niet fantastisch. De wijnen waren wel goed, maar we kregen naar mijn idee de goedkoopste gerechten van het restaurant, en niet genoeg voor iedereen waardoor er bijbesteld moest worden. Desondanks een gezellige en fijne avond gehad; waarschijnlijk is het restaurant voor kleine groepen die a la carte eten beter, want het eten zelf was goed.

12 januari 2017 beoordeeld

Geweldig restaurant met een uitstekende keuken.
Vanavond was mijn verjaardag en er is een feest van gemaakt.
Bedankt voor de aandacht en heerlijke shot.
De wijnkaart verdient een aanbeveling.
Thanks tot Adi and Guy

11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

La Shuk is echt een restaurant wat je niet mag missen wanneer je in Tel Aviv bent. Of je nu alleen of met een groep bent, de bediening weet er altijd wat leuks van te maken.

Reizigers die La Shuk bekeken, bekeken ook

Tel Aviv, District Tel Aviv

In La Shuk geweest? Deel je ervaringen!