Beoordeeld op 19 mei 2017

Gastvrijheid en behulpzaamheid helemaal TOP. Dit hotel heeft een prima ligging voor strandvakantie en voor excursies. Het hotel heeft een prachtig dakterras waar je heerlijk kunt luieren na een vermoeiende dag. De kamers zijn keurig precies als op het plaatje. De sfeer in het hotel is echt bijzonder te noemen en dat was niet alleen naar ons maar ook naar andere bezoekers.
Het eten buffet s'morgens zag er keurig verzorgt en lekker uit. Vanaf 17uur is er elke dag de mogelijkheid om drank in welke vorm ook te pakken en langs het buffet te gaan om hapjes te pakken en te proberen.
De vriendelijkheid en behulpzaamheid van al het personeel Ira van de schoonmaak kamers tot Esther in de bediening beneden Simona en Avi. werkelijk door hun hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad.
Wij willen iedereen dit hotel aanraden.
Dit was voor mij de eerste keer dat ik wat op tripadvisor zet maar nu moest het gewoon.
Dank jullie wel in jullie prachtige hotel het was met recht een warm bad.
Annet But en Wim Koopmans

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 11 april 2017

Zeer vriendelijk personeel en een uitstekende service. Het dakterras is prettig. Eigenlijk spijt dat we geen gebruik hebben gemaakt van de gratis massage. Wel enkele malen genoten van het goed verzorgde happy hour. Het ontbijt is een feest.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 8 oktober 2016

Prima klein hotel met een heerlijke persoonlijke service. Kamers niet al te groot maar wel met een heerlijke regendouche. Perfect ontbijt. Op loopafstand van het strand. Wel veel lawaai van de drukke straat voor de deur. Een heerlijk dakterras met leuk uitzicht.
Prijs / kwaliteit niet in verhouding tot de grote ketens om de hoek.
Toch wel een aanrader.

Kamertip: Probeer een kamer aan de achterzijde te krijgen. er is veel lawaai van de straat aan de voorkant
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 november 2015

Mooi boetiekhotel, leuke ontspannen sfeer, relax, perfecte locatie, heel vriendelijk personeel, lekker ontbijt en..... het prachtigste roof top terras van Tel Aviv. My favorite terrace ever. Enige minpuntje: zelfs superior room is aan de kleine kant. Maar ik ga absoluut terug!

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 4 november 2013

Een aanbeveling waard. Ik was 5 nachten in het Shalom hotel en beslist een aanrader. De persoonlijke sfeer , zeer vriendelijk personeel geven je het gevoel dat je thuiskomt.
Ik kom al vele jaren in Tel Aviv maar het ontbijt is beslist een van de beste ooit. De happy hour is echte gezellig . De hele staf is ontzettend behulpzaam, vooral Daisy maakt het met een praatje en een glimlach dat je je echt hier thuis voelt.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterkant deze is rustiger, en een superieur Standaardkamers zijn vrij klein
Datum van verblijf: oktober 2013