“Oké”

Geclassificeerd als nr. 32 van 729 Restaurants in Jeruzalem
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Brood vooraf was erg lekker vers, hoofdgerecht was oke - blue crabs in witte wijn met blauwe kaas, van laatste twee ingrediënten weinig mee gekregen.

Schrijf een beoordeling

22 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vakantie in israel......afgaand op de vorige reviews. Eten is best ok...maar bediening pusht wel behoorlijk....pittige rekening....wij waren niet heel positief....

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Dolphij Yam. Een goede wijn bij een kakelverse vis. Ook de salades vooraf waren heerlijk!

28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op sjabbat hier een tafel gereserveerd. Ondanks die reservering een flinke tijd moeten wachten, maar het was de moeite waard. Goede bedoening en prima sfeer. Heerlijke vis gegeten. Kortom: een aanrader.

28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na enige irritatie over de wachttijd die uitliep tot 40 minuten op de gereserveerde tijd, werden we door Shiri opgehaald en kregen we een mooie tafel met veel excuses en een fles Cava. Het eten en het onthaal was verder fantastisch. Dit maakte het wachten ruimschoots goed. Het is een fijn restaurant waar je rustig eet, de kaart bevat veel visgerechten maar ook vleeseters kunnen hier terechr. We aten de chefs delight, scalops, garnalen en mosselen in een lichtzure saus. Prima. We dronken Yarden Merlot, past niet bij het gerecht maar wel een prima wijntje.

Reizigers die Dolphin Yam bekeken, bekeken ook

Jeruzalem, District Jeruzalem

In Dolphin Yam geweest? Deel je ervaringen!