“Heel gezellig en lekker eetcafé”
Beoordeling van Tmol Shilshom Cafe

Tmol Shilshom Cafe
Geclassificeerd als nr. 41 van 804 Restaurants in Jeruzalem
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het cafeetje is goed verscholen in de drukke stad. Zeer sfeervol binnen met grote boekekasten. Gezellig terras. Zeer lekker vegetarisch eten dus niet voor echte vleeseters. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastische locatie, mooi verscholen in de buurt van de oude stad. Het eten was eenvoudig en goed. Zeer aan te bevelen.

Datum van bezoek: maart 2018
18 maart 2018 beoordeeld

Dit cafe stond erg aanbevolen. We hebben hier eerder een keer ontbeten en dat was echt geweldig. We hadden heerlijk gegeten toen. We kwamen nu opnieuw terug voor een diner. Dit viel erg tegen. Er staan geen Israelische gerechten op het menu. De gerechten zijn wat alternatief en prijzig voor wat je krijgt. Ik hou wel van nieuwe en bijzondere gerechten, maar wat ik had uitgezocht was niet echt een lekkere maaltijd te noemen. Ik had corn besteld met nog groente en mijn man had vis besteld. Je krijgt er verder niks bij. Ik kreeg uiteindelijk een maispap op tafel. Het was helemaal niet bijzonder en na 2 happen heb je er wel genoeg van. We waren meer dan 100 euro kwijt maar dit was niet waar voor mn geld.

Datum van bezoek: februari 2018
1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is erg origineel en sfeervol. Er is geen vlees te bestellen dus mijn zoon vond het maar niks. In de oude stad hebben we voor minder geld meer te eten gekregen. Met name salade bij de zalm miste ik echt maar de zalm zelf was heerlijk. De pasta was erg smaakloos.

Datum van bezoek: januari 2018
28 september 2017 beoordeeld

Je kunt zowel binnen als buiten zitten. Het restaurant valt nauwelijks op, omdat het aan een binnenplaats zit, waarbij je eerst een trap op moet. Eten is goed. Koffie is uitstekend.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Tmol Shilshom Cafe bekeken, bekeken ook

Jeruzalem, District Jeruzalem

In Tmol Shilshom Cafe geweest? Deel je ervaringen!