“Gezellig en leuk ”

Keukens: Bar, Grill
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier voor het eten een biertje gedronken. Leuk gekletst met barvrouw Orli die ook heerlijke cocktails maakt en goede tips over het bier heeft. Je kunt er ook eten, dat heb ik nog niet gedaan. Een echte aanrader hier!

28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij deze bar liepen we binnen op vrijdag vlak voor de Sabath en vroegen we of ee hier misschien nog wat konden drinken. Geen probleem. Ze bleven open. Wat een leuke bar. Veel interesse in wie je bent en waar je vandaan komt. Een shotje drinken met wat we denken de eigenaar en leuk praten met de half belgische bardame Orli.

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk zitten en super aardig personeel. Lekkere biertjes en drankjes. Locals volop aanwezig! Het is een topper voor een leuke prijs!

16 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier lijkt de functie van TripAdvisor voor mij verloren te gaan. Hier gegeten omdat dit op 1 staat.. Maar begrijp niet waarom. Prima friet, kip, salade en bier maar dit kan je overal krijgen. Niks speciaals aan. Goed eetcafé met vriendelijk personeel, daar gaat het niet om. Maar een belediging voor jeruzalem om op 1 te eindigen.

23 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een leuke avond gehad bij Zabotinski, mede dankzij de gastvrije bediening. Het eten is echter van dezelfde kwaliteit als dat van een eetcafe in een willekeurig andere stad. Jeruzalem is een stad met een speciale sfeer en dit vind je niet terug bij Zabotinski. Een standaard hamburger en salade is bovendien te weinig voor een hoge notering op Tripadvisor.

Reizigers die Zabutinski bekeken, bekeken ook

Jeruzalem, District Jeruzalem

In Zabutinski geweest? Deel je ervaringen!