Dan Boutique Jerusalem(Jeruzalem)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 191 per nacht.

Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 237 per nacht.

City Center Jerusalem(Jeruzalem)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Abraham Hostel Jerusalem(Jeruzalem)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 54% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 54% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

Jerusalem International YMCA, Three Arches Hotel(Jeruzalem)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 186 per nacht.

The Jerusalem Little Hotel(Jeruzalem)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
National Hotel Jerusalem(Jeruzalem)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 403 per nacht.

Arthur Hotel Jerusalem - an Atlas Boutique Hotel(Jeruzalem)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 224 per nacht.

The King David(Jeruzalem)
Official Site
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 488 per nacht.

25 december 2011 beoordeeld

• Verbleef: september 2011