“indrukwekkend”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 120,00*
Vanaf
Kleine groep: Joods erfgoed Tour van Jeruzalem ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 258 dingen om te doen in Jeruzalem
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Rolstoeltoegang, Voedsel te koop
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het museum is zigzaggend gebouwd en en je loopt steeds een andere zaal in. De oorlog is chronologisch weergegeven. Er zijn filmpjes met interviews en oude beelden. Allemaal engels ondertiteld. De beelden, spullen, foto's geven een indrukwekkend beeld van de oorlog. Je wordt er vanzelf bedroefd van.

28 mei 2018 beoordeeld

Op deze dag dat wij daar waren, waren er vreselijke ongeregeldheden aan de Gazastrook. Wij mogen de 2e Wereldoorlog nooit vergeten waarvoor dit museum goed handvat is. Maar wij moeten wel stilstaan bij het feit dat er nog steeds gemene oorlogen actief zijn, waar mensen ook op vreselijke wijze worden be- en mishandeld.

23 april 2018 beoordeeld

Dit zou iedere wereldburger moeten zien. Onvoorstelbaar wat mensen elkaar aan kunnen doen. Op een waardige en indrukwekkende manier in beeld gebracht met als trieste dieptepunten de (video)verslagen van overlevenden.

12 april 2018 beoordeeld

Hier moet je geweest zijn om de waanzin van wat mensen elkaar aan kunnen doen met eigen ogen te zien.

Bekijk meer beoordelingen
10 april 2018 beoordeeld

Hier kun je gemakkelijk een hele dag doorbrengen. Het geeft je een prima indruk van de Jodenvervolging en de verschrikkingen van de Tweede Wereldoorlog. Goede afwisseling tussen tekst/videoclips uiteenzetting op andere manieren.

Reizigers die Jad Wasjem Holocaust Memorial bekeken, bekeken ook

Jeruzalem, District Jeruzalem

In Jad Wasjem Holocaust Memorial geweest? Deel je ervaringen!