Vandaag geopend: 08:30 - 20:00

vanaf US$ 7,00
vanaf US$ 8,00
vanaf US$ 73,00
Beoordeeld op 28 mei 2018

Op deze dag dat wij daar waren, waren er vreselijke ongeregeldheden aan de Gazastrook. Wij mogen de 2e Wereldoorlog nooit vergeten waarvoor dit museum goed handvat is. Maar wij moeten wel stilstaan bij het feit dat er nog steeds gemene oorlogen actief zijn, waar mensen ook op vreselijke wijze worden be- en mishandeld.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 23 april 2018

Dit zou iedere wereldburger moeten zien. Onvoorstelbaar wat mensen elkaar aan kunnen doen. Op een waardige en indrukwekkende manier in beeld gebracht met als trieste dieptepunten de (video)verslagen van overlevenden.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 12 april 2018

Hier moet je geweest zijn om de waanzin van wat mensen elkaar aan kunnen doen met eigen ogen te zien.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 10 april 2018

Hier kun je gemakkelijk een hele dag doorbrengen. Het geeft je een prima indruk van de Jodenvervolging en de verschrikkingen van de Tweede Wereldoorlog. Goede afwisseling tussen tekst/videoclips uiteenzetting op andere manieren.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 5 april 2018

Indrukwekkend historisch overzicht van waar de mensheid toe in staat is als intolerantie en onwetendheid hoogtij vieren.

Datum van activiteit: november 2017