“De moeite waard”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 145,00*
Vanaf
Full-Day Trip van Jeruzalem en Bethlehem vanuit ...
Geclassificeerd als nr. 28 van 319 dingen om te doen in Jeruzalem
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is bijzonder om te zien hoe verschillende geloven samen komen op deze plek. Het ziet er prachtig uit. Wij waren er op donderdag buiten vakantietijd en we konden makkelijk in en uit lopen en alles zien. In het weekend en de vakantie is het er erg krap en waarschijnlijk minder indrukwekkend

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit zou een heilige plek moeten zijn. Maak je geen illusies. Het is een mooie kerk maar wie een sacrale ervaring wilt hebben moet ergens anders heen.

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heilig?
Daar is wat mij betreft helemaal niets, maar dan ook niets van te merken.
De plek is historisch de afschuwelijke sfeer. De gigantische drukte. Het opgefokte karakter van de groepen....
Run baby run.......

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet wel een beetje een rijke fantasie hebben daar hier het kruis moet hebben gestaan van Jezus maar ook waar hij is gebalsemd en waar zijn graf is vlak bij elkaar. Hier zijn 3 kerken bovenop elkaar gebouwd op deze heilige plek.gelovigen komen hier vanuit de hele wereld om ooit op deze plek te zijn.

Bekijk meer beoordelingen
14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit moet je zien erg indrukwekkend. Erg mooi
Tip; kom s'morgens vroeg anders sta je wel een uur in de rij

Reizigers die Heilig Grafkerk bekeken, bekeken ook

Jeruzalem, District Jeruzalem

In Heilig Grafkerk geweest? Deel je ervaringen!