“Geweldige shuk”

Keukens: Fusion
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil he het authentiek Israël beleven, ga dan naar de Machane Yehuda of shuk. Heerlijke drukte en geweldig eten. Je kunt ook een georganiseerde eettoer boeken waarin je steeds in een ander restaurant voor de volgende gang aanschuift. Erg leuk.

20 juni 2016 beoordeeld

Hummus met vlees had een muffe smaak, soep met ballen was niet onze smaak, maar dat kan gebeuren. Rijst met vleesballen was smakeloos. Alle gerechten werden gelijk op tafel gezet en van bierglazen hebben ze niet gehoord.
Al met al niet voor herhaling vatbaar en een voor mij onbegrijpelijke qualificatie als nummer 1.

7 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een shuk met vele gezichten ,groentes fruit, kruiden,snoep ,vis noem het maar op,het komt allemaal voorbij in een heerlijke omgeving.
Op vrijdag is het erg druk,ga je op een doordeweekse dag kan je overal rustig kijken en proeven.
Koffie en eten behoren tot de mogelijkheden.
Een aanradertje ga ook eens laat in de avond dan zie je geweldige graffiti.

26 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was rond uit fantastisch. Het personeel was super vriendelijk en de inrichting was top. Het was een van de leukste plekken om te eten in Jeruzalem.

15 oktober 2015 beoordeeld

EEN woord: Fantastisch! We hadden geluk met een zitje aan de bar. Zicht op de keuken en perfect om de sfeer te ervaren. Sfeer is er los en de muziek maakt dat je helemaal los komt.
Wij kozen voor het tasting menu! WoW! Wat een combinaties! Leuke overgang van voorgerechten naar hoofdgerechten en zo door naar zoete desserts.
Leuke, jonge en dynamische bediening.
Wie in Jeruzalem komt moet zeker een tafeltje zien te bemachtigen.
Lekker eten, goede wijnen, leuke sfeer!

Reizigers die Machneyuda bekeken, bekeken ook

Jeruzalem, District Jeruzalem

In Machneyuda geweest? Deel je ervaringen!