Amigo Emil
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 januari 2017 beoordeeld

Gastvrij onthaal, gezellige plek en prima kaart om de smaak van de regio echt te proeven. De kok / eigenaar heeft na het eten tijd voor een interessant gesprek.

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig restaurant in een authentiek kader. Het eten is zeer lekker en goedkoop. De uitbater is een gezellige man die zeer trots is op zijn zaak. Terecht! Een aanrader!

28 september 2016 beoordeeld

Waren met een groep vrinden Israël aan het rondtoeren. met elke avond uiteten!
wij proberen van elk maal een feest te maken. wij vroegen aan de eigenaar of in plaats van de menu dat hij iets Arabische wilde koken... wat een feest! voorgerecht, tussen gerecht, hoofdgerecht en nog een kleine nagerecht. Alle heerlijk. bediening was zeer correct. drie man zorgden er voor dat er niets ontbrak. Bedankt

2 juli 2016 beoordeeld

Zomaar in een van de souks van Jeruzalem dit restaurant ingestapt en dan onverwacht lekker gegeten! Gekozen voor lokale gerechten.

20 april 2015 beoordeeld

Ik kom een paar keer per jaar naar Jeruzalem en eet dan meestal bij Amigo Emil, omdat het eten hier heerlijk is. Altijd weer goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

• Sfeer

Reizigers die Amigo Emil bekeken, bekeken ook

Jeruzalem, District Jeruzalem

In Amigo Emil geweest? Deel je ervaringen!