“Ziet er goed uit, maar maakt belofte niet waar”
Beoordeling van Armenian Tavern

Armenian Tavern
Geclassificeerd als nr. 76 van 762 Restaurants in Jeruzalem
Keukens: Armeens
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Givat Ram
25 oktober 2017 beoordeeld

Van buiten lijkt dit een beetje op een museum, met prachtig ingelegde meubelen. Eenmaal binnen, onder straatniveau, is de bediening gemiddeld, de wijn goed, het eten matig; maar de rekening te hoog voor wat geleverd is. De prijs-kwaliteit verhouding is uit balans, in het nadeel van de klant.

Bedank Jerôme AB Effen... S

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb in veel restaurants gegeten. In dit eethuis heb ik mijn servet omgeknoopt, meer dan twee uur lang GENOTEN en als dankbaarheid een enorme boer gelaten (mijn ouders komen uit Indië) en een topfooi gegeven. Wat een geweldige kok; heerlijk eten..Ik denk er nog steeds aan... De worstjes zijn zalig.. de soep is uitstekend.. het eten is botergaar en smelt op je tong... Ik heb gevraagd om de recepten. Die kreeg ik helaas niet.

Uitstekende vriendelijke entourage.... Ik krijg nog water in mijn tong van het eten. De aankleding van het restaurant bestaat uit oud-Armeense schilderijen..

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de vrijdagavond Sabbat hier gewoon kunnen eten, in de oude stad van Jerusalem. Erg leuk ingericht met diverse typisch Armenische voorwerpen. Eten ook lekker, wel wat prijzig voor wat je krijgt. Baklava is hier fantastisch

19 december 2016 beoordeeld

Een buitengewoon smakelijke en leerzame ervaring. Een stukje Armenië in Jeruzalem. De gasten blijven foto's maken, zeer begrijpelijk en terecht. Een MUST SEE en hoewel goed bezocht door toeristen, zeer smakelijk eten.

21 augustus 2012 beoordeeld

Mooi restaurant om te zien maar het eten is er zeer slecht bevallen.
Was echt niet te eten en achter wel zo duur dat we daar heel erg zijn afgezet.
er waren ook americanen die dezelfde avond werden afgezet.

Reizigers die Armenian Tavern bekeken, bekeken ook

Jeruzalem, District Jeruzalem

In Armenian Tavern geweest? Deel je ervaringen!