“Een restaurant met sterren ambitie”
Beoordeling van The Eucalyptus

The Eucalyptus
Geclassificeerd als nr. 14 van 793 Restaurants in Jeruzalem
Keukens: Midden-Oosters, Israelisch
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
28 april 2018 beoordeeld

Goed Israëlisch eten , met aparte twist bij sommige gerechten.
Het speciale menu was erg uitgebreid.
De eigen wijn is voortreffelijk

26 februari 2018 beoordeeld

(H)eerlijke en gevarieerde 'comfort food'. Geserveerd door vriendelijk personeel in een aangenaam kader. Mooi gelegen aan de muur van de oude stad. Een aanrader!

29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lamspotje en een gerecht van gehaktmix gegeten. De gerechten waren erg smaakvol bereid en de bediening was ook zeer attent.

22 maart 2017 beoordeeld

Dit is een bijzondere verrassing. In een artistieke omgeving vind je dit pareltje in Jeruzalem. Ga voor een van de 3 menu's en je wordt verrast door bijzondere lokale smaken. Wij vonden de geroosterde aubergine zeer bijzonder, maar ook de andere gerechten waren zeer speciaal. Op tijd reserveren (de concierge van ons hotel hielp ons hierbij)!

21 november 2016 beoordeeld

Het restaurant werd ons aanbevolen door een winkelier uit Oud-Jerusalem en was alles wat hij vertelde.
De kok/eigenaar maakt een mix van Israelische/Libanese/Palestijnse keuken op een verfijnde heerlijke wijze
Je moet wel best reserveren tenzij je bv om 18u gaat, dan lukt het wel.

Reizigers die The Eucalyptus bekeken, bekeken ook

Jeruzalem, District Jeruzalem

In The Eucalyptus geweest? Deel je ervaringen!