“Aanrader”

Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Christian Quarter
6 april 2016 beoordeeld

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Meerdere keren door Joe geholpen. Hij neemt de tijd voor een praatje en om vragen te beantwoorden, maar buiten dat is het eten uitstekend van fish en chips tot lokale producten.
Het restaurant ligt op een mooie rustige lokatie vlakbij Jaffa gate en er is gratis WIFI.

Schrijf een beoordeling

8 augustus 2015 beoordeeld

dit cafe/restaurant ligt in een kleine passage vlakbij de Jaffa Gate. heel prettig rustig plekje om even bij te komen tijdens een bezoek aan de oude stad.

18 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk en gezellig restaurant.
We hebben 7 dagen iedere dag daar gegeten.
Ontzettende gastvrije mensen.
We kregen zelfs een mooie oude foto van de Sions poort mee.
Op straat werden we zelfs herkrnd door het personeel.
Een echte aanrader.

23 april 2014 beoordeeld

In de Christelijk wijk, Grieks Orthodox, grote keuze aan aperitieven en cocktails.
Lekkere caiperinha en heerlijk gegeten.

• Sfeer
11 juni 2013 beoordeeld

Leuk en goed restaurant in de oude stad. We vonden. Dit restaurant toevallig, heerlijk eten en een lekker plekje om buiten te zitten.

Reizigers die Versavee bekeken, bekeken ook

Jeruzalem, District Jeruzalem

In Versavee geweest? Deel je ervaringen!