Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 135
Agoda.comUS$ 135
TripadvisorUS$ 135
Travelocity
Beoordeeld op 21 december 2018

Groot hotel, veel zwembaden en zeer goed ontbijt. Dagelijks schoonmaak en de schoonmakers kwamen s' avonds extra langs om te vragen of wij genoeg handdoeken hadden. Locatie top, twee supermarkten tegen het hotel aan binnen enkele minuten op de boulevard en het strand.

Wij moesten wel heel erg wennen aan het personeel. Tijdens het inchecken was het een kwestie van het resterende bedrag betalen en vervolgens kreeg je je pasje en mocht je je kamer in en alles zelf uitzoeken. Wij werden niet welkom geheten, kregen een plattegrond en mochten zelf uitzoeken waar het ontbijt was, restaurants waren, welke zwembaden open waren, of er animatie was en noem maar op. Na een vermoeiende vlucht en transfer verwacht ik op zijn minst dat ik welkom word geheten door het personeel, of ik een fijne vlucht heb gehad en het zou fijn zijn personeel even helpt met de koffers of op zijn minst tot de lift meeloopt.

Ons verblijf bleef dit praktisch hetzelfde, personeel zegt geen gedag, vraagt niet naar je verblijf etc. Alleen het schoonmaakpersoneel nam de moeite om gedag te zeggen. Ook tijdens het uitchecken precies hetzelfde. Ik gaf mijn pasje en dat was het Geen tot ziens, geen fijne vlucht, geen vragen of ik een goed verblijf heb gehad. Helemaal niks. Alleen het pasje inleveren en that's it.

Dat was toch erg wennen voor ons, maar al met al een heerlijk verblijf gehad! En ondanks deze ervaring zal ik hier zeker nog een keer terugkomen.

Kamertip: Lift kan erg lang duren
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 27 april 2018

Ik ben hier drie nachten verbleven met enkele vrienden. Op zich was er niets mis, maar de kamers mogen wel eens een grondige opfrisbeurt krijgen. Alles was aanwezig en werkte naar behoren. Maar je merkt wel dat er al jaren niet meer gepoetst is in de ventilatieroosters. De bedden waren oke en we hadden een leuk terrasje.
De ligging van het hotel is echt goed. Op 200 meter van het strand en het begin van de "dijk" waar je genoeg winkeltjes en cafeetjes kan vinden. Voor de juiste prijs zou ik hier zeker nog eens verblijven.

Kamertip: Sommige kamers zouden dit jaar al venieuwd zijn...
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 4 april 2018

Samen met mijn moeder hier 3 nachten verbleven. Wij hadden een goede aanbieding en hierdoor was de prijs kwaliteit uitstekend (€ 160 3 nachten 2 persoonskamer inclusief ontbijt). Ontbijt is goed. Hotel is toe aan een opfrisbeurt.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben het hier prima naar de zin gehad. We hadden een studio geboekt, maar kregen een grotere kamer op rustige plek bij diepe zwembad. Het hotel is misschien niet het allernieuwste meer, maar personeel was zeer vriendelijk en ontbijt hier is super! Wat een keuze!! Het enige wat ons stoorde is dat de meeste mensen enorm veel eten op hun tafel zetten( vooral ook kinderen) en dat het niet werd opgegeten! Is het zoveel moeite om een paar keer te lopen? En wat voor voorbeeld geef je als ouder aan je kind op deze manier?

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 4 januari 2017

Een super groot familie hotel tegenover het winkelcentrum in Eilat. Een fantastisch hotel met alle voorzieningen Bar restaurant supermarkt. Een prachtig zwembad of beter gezegd zwembaden.De zee is op loopafstand en de kamers zijn ruim van opzet. Rondom het hotel allerlei winkels restaurants en tegenover een of het winkelcentrum van Eilat. Veel gezinnen en allerlei soorten mensen zowel lokaal als toeristen.Is mij persoonlijk zeer goed bevallen en in Eilat is er veel te doen duiken watersport zwemmen met dolfijnen Goedkope taxi en veel restaurants Het nachtleven is 250 meter verder waar alle pubs cafés en restaurants op loopafstand zijn.Voor kinderen een paradijs met zwembaden en alle voorzieningen In de supermarkt is van alles verkrijgbaar en op de kamer een kleine kitchenette

Kamertip: Uitzicht op het zwembad of op de boulevard
Datum van verblijf: december 2016