Villa Panaroma(Selcuk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Saint John Hotel(Selcuk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Kalehan(Selcuk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Urkmez Hotel(Selcuk)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
  • Inclusief ontbijt
Boomerang Guesthouse Ephesus(Selcuk)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 01/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Anz Guesthouse(Selcuk)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Cancelon
  • Inclusief ontbijt
Wallabies Aquaduct Hotel(Selcuk)(Heel veel waar voor je geld!)
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel was super, ontzettend leuke werknemers! Maar ik vond het eten niet super maar ik ben ook een moeilijke eter. De wifi was helaas ook wat aan de slechte kant.. Ronaldo is een werknemer daar en dat is echt een topgozer! Als je naar dit hotel komt, zoek dan Ronaldo op, hij laat je een top tijd beleven! :)

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
17 april 2018 beoordeeld

Sinds een tijdje weer dit hotel bezocht. In 1 woord GEWELDIG. Wil je echt genieten moet je naar Labranda Ephesus Princess gaan. Je voelt je gelijk thuis, wordt vriendelijk bediend door al het personeel. Mooie ruime kamers en het heerlijke eten maakt je vakantie top. Je krijgt hier zeker geen spijt van. Een ideaal hotel voor samen, maar zeker ook met kinderen is dit een tophotel. Deze accommodatie kunnen wij zeker aanraden. Ons tweede huis.

Kamertip: Kamers in het hoofdgebouw zijn aan te bevelen.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitstekend familiehotel met persoonlijke aanpak. Alle faciliteiten zijn aanwezig. Het restaurant serveert lekker en gevarieerde maaltijden. Wij kijken uit naar ons volgend bezoek.
Groetjes,
Lise en co

Verbleef: april 2018, reisde met familie
19 januari 2018 beoordeeld

Wij zijn inmiddels 4 jaar naar dit hotel geweest. Voor Oktober 2018 staat hij ook al geboekt.
Wij ervaren dit hotel als thuiskomen, en ja soms is het communiceren wat lastig in het Engels, dan ga je over in Duits.( anders Turks leren.).Als je her echt niet uitkomt vraag je het aan Laura van de guest relations, dan komt het zeker goed, een Topper!!!
Voor de rest hebben we diverse vrienden gemaakt in dit voor ons super hotel.,Rifat , Can, Selcuk Seba, Laura,Sacha, enz enz.
Misschien zijn de mensen verwend met een heel nieuw hotel met 5 sterren, en dan is dit voor hun niks, ga lekker naar de Riviera.
wij zijn super tevreden en tot OKTOBER 2018

Kamertip: wij nemen altijd superior in het Hotel, of anders de junior suite een optie
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
yildizsarihan, Konuk İlişkileri Müdürü van Labranda Ephesus Princess, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2018

Dear Huib C,

Thank you for choosing us and staying in Labranda Ephesus Princess Hotel for your holiday. We also would like to thank you for your great review posted on Tripadvisor. We are so pleased to learn that you enjoyed your stay with us and spent a relaxing and beautiful holiday once again.

We look forward to welcoming you again in Labranda Ephesus Princess Hotel

Kind regards,

Julide DENİZ
Guest Relation Manager

12 juli 2017 beoordeeld

het hotel ligt hoog op een berg, aan het einde van een baai, dus redelijk verwijdert van alles, het feit dat het op ene berg ligt maakt het haast moeilijk voor iemand die minder goed kan stappen, dus zeker geen aanrader als je slecht te been, bent, je kan dan wel vooor een andere kamer vragen waar ze zeker moeite voor doen, maar het blijft een eind op en af , omdat er geen liften zijn aan de villa's, tip boek het hotel zelf , maar dan nog naar de zee is een eind trappen wandelen, het karretje dat je naar daar brengt rijd slecht weinig en staat er teveel volk doen ze geen tweede trip, pech dan maar .het beste aan het hotel is de spa, twee duimen op dat was relaxen ten top , zeker doen als je er bent .ga tijdig reserveren voor het restaurant het is echt de moeite , de eetzaal algemeen is iets minder .vriendelijkheid, is iets minder, guest relation is de plaats om te zijn, vriendelijkheid ten top en daar doen ze wat ze kunnen, en spreken ze engels, de receptie, sorry maar dit is een ramp , ze verstaan geen woord, en dat voor een aanspreekpunt .ik denk dat ze er zeker over moeten nadenken welke richting ze op willen, enkel voor turkse gasten gaan of een mix, zorg dan voor een minimum aan engels sprekende medewerkers .verder is het er niet echt heel proper en moet je veel vragen, maar goed wie vraagt krijgt dat zeg ik er wel bij .Drank voor en 5 sterren heel pover , neem kwaliteit, coca cola kan je kopen, maar wat gratis is is .....

Kamertip: Vraag bij aanvang om in het hotel te verblijven kies niet voor en villa , het hotel is mooi, villas zeer oud en aan vernieuwing toe
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
efesp, Guest Relations Manager van Labranda Ephesus Princess, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2017

Beste yoke1972,

Ik wil U eerst en vooral bedanken dat U de tijd hebt genomen om iets op Tripadvisor te schrijven.
Wij danken u voor het wijzen op enkele minpunten, deze hebben we doorgenomen met de managers.
Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we hopen jullie toch volgend jaar terug te zien.
Asya Yilmaz