Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 86
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 87
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 25-09-21
Trip.com
US$ 81
Aanbieding bekijken
PricelineUS$ 86
Hotels.comUS$ 87
getaroom.comUS$ 138
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (731)
Beoordelingen filteren
731 resultaten
Waardering van reizigers
601
68
32
10
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
601
68
32
10
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 731 beoordelingen
Beoordeeld op 30 april 2021 via mobiele applicatie

3 dagen verbleven in junior suite met prachtige uitzicht over de zee. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle service. Interieur verzorgster Ayşegül had de kamer en badkamer op een snelle manier schoongemaakt.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: april 2021
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank 622aysek
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jihane Ahmid, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel Istanbul Ottomare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2021
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you so much for choosing to stay with us and sharing your kind feedback.
We appreciate the time you have dedicated to writing such encouraging words regarding our staff and our service.
We will be happy to welcome you back again in the nearest future.

Kind Regards
Jihane Ahmid
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 februari 2020

Vriendelijk personeel. Schoonmaker Ismael had per ongeluk mijn contactlenzen-dop weggegooid. Hij ging door het afval kijken en ik hielp mee. Uiteindelijk gevonden! E for effort! Hij zei steeds sorry maar dat hoefde niet van mij. Vergissen is menselijk.
Thanks!

Raoul

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
1  Bedank raoull608
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluOttomare, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel Istanbul Ottomare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020
Google-vertaling

Dear Raoull608

Thank you for taking the time to share your opinions about our hotel.
We are very pleased to read your feedback, we will be happy to welcome you again in the near future.

Sincerely
Jihane AHMID
Guest Relations Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 september 2019

Pluspunten: fraaie locatie met prachtig uitzicht, op loopafstand van een Marmaray metro station, mooie badkamer.
Minpunten: service en klantvriendelijkheid laten te wensen over, ontbijtbuffet is voor een 5-sterren hotel echt heel matig, schoonmaak kamers laat ook te wensen over, verder maakte het hotel qua organisatie geen beste indruk

Datum van verblijf: september 2019
1  Bedank C5318IDjanr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluOttomare, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel Istanbul Ottomare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2019
Google-vertaling

MR Rozema Jan,

Thank you for staying with us during your recent visit to Istanbul.
On behalf of the entire team at Radisson Blu Ottomare , we want to apology for any inconvenience related to our services, personnel, and the breakfast served .
Our guest Feedback is very important for us and we always pay close attention to improve our services and make sure all of our guest are satisfied and offer an excellent service to all of our guests .

Kindest regards
Jihane AHMID

Guest Relations Representative

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 september 2016

Hotels direct bij de luchthaven hebben vaak last van het vliegtuiggeluid, maar dit hotel ligt 10 kilometer verder.

Prima kamers, snel WiFi en een goed restaurant tegen redelijke prijzen. De Turkse witte wijn is een aanrader!

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, bijvoorbeeld toen ik niet kon inloggen op WiFi, de stroom op mijn kamer uitviel en toen ik een taxi nodig had.

Gratis flesjes bronwater op de kamer waren een plus.

Grappig was het raam tussen de badkamer en slaapkamer, dat met een druk op een knop ondoorzichtig kan worden gemaakt.

Minpuntje: de douche heeft geen douchebak en na 5 minuten stond de badkamer blank. Zeer kort douchen dus!

Kamertip: Het hotel biedt kamers met zeezicht
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank KJvW
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Radisson Blu Ho... I, Genel Müdür van Radisson Blu Hotel Istanbul Ottomare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2016
Google-vertaling

Dear KJvW,
Thank you for your comments. We're very happy to hear that you've enjoyed your stay in our hotel. My technical team will investigate your concern about the showers. We hope to welcome you on your next trip to the city.

Sincerely,
Mustafa Gültekin
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 maart 2020

Datum van verblijf: februari 2020
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluOttomare, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel Istanbul Ottomare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken