“Bezoekje aan Turkije voor business.”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Hyatt Regency Istanbul Atakoy
Beoordeeld als nr. 103 van 1.173 hotels in Istanbul
18 augustus 2017 beoordeeld

Had een korte trip gepland naar Istanbul en Terkidag en besloot Hyatt Regency als basis te gebruiken, dicht bij de luchthaven en de snelweg naar Tekirdag.
Ik kende dit hotel maar was wel verrast dat er rond het hotel zoveel nieuwe gebouwen worden neergezet, de zon wordt hierdoor weggehaald zeg vanaf 15.00 uur, beetje jammer.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde voor zaken

10 december 2016 beoordeeld

Prima zakenhotel met goede persoonlijke zorg en service en heerlijke Spa. Ook goed adres voor zomerse vakantie of verblijf als toerist.
Bij mooi weer is het goed toeven aan het mooie zwembad maar op de ligstoelen van het prachtige binnenbad kom je ook tot rust.

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
24 augustus 2016 beoordeeld

Super hotel alles tip top voor de 2 maal dit gekozen echt heel goed personeel super vriendelijk hotel super mooi kamers mooi ruim zeer mooie badkamers heel mooi buitenzWembad zalig in de zomer binnenzwembad ook zeer aangenaam

Elk jaar brengen we bezoekje aan Istanbul maar onze keuze is gemaakt we keren zeker volgend jaar weer terug

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Sven H, General Manager van Hyatt Regency Istanbul Atakoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2016

Dear nathaliemeurice09;
Thank you for your quick post on TA. We are happy that we delivered you the Hyatt touch and you had a great stay with us.

Thank you again for your loyalty to Hyatt Brand and the sincere commendation and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

Kind regards,
Sven Hoffmeyer

16 augustus 2016 beoordeeld

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie

13 april 2016 beoordeeld

Locatie uitstekend, vlakbij Ataturk Airport en Wordtradecentre (beurs). Prima hotel natuurlijk met veel faciliteiten. Mooie tuin met buitenzwembad. Binnen zwembad met hammam etc etc. Ontbijt uitstekend .

• Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
Sven H, General Manager van Hyatt Regency Istanbul Atakoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2016

Dear PRIMA VOOR ZAKENBEZOEK"
The team joins me in expressing our appreciation for your valued comments and praises and I am delighted to know that you had a good stay at Hyatt Regency Istanbul Ataköy. I will communicate your commendation to the team.

We invite you to visit us on Facebook (hyattregencyistanbulatakoy), and Instagram (hyattregencyistanbulatakoy) for exclusive offers, events, destination tips and more.

We look forward to your visiting again.

Sven Hoffmeyer

21 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste maal maar zeker niet de laatste !
Heel mooi hotel alles tip top ontbijt super lekker en uitgebreid !
Heel mooi buitenzwembad !
Als ik terug na Istanbul ga kom ik zeker terug na dit hotel !
Gewoon super

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Stefan R, General Manager van Hyatt Regency Istanbul Atakoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2015

Dear Nathalie996,

Warm greetings from Hyatt Regency Istanbul Ataköy! Thank you for sharing your candid feedback.

I am delighted that you enjoyed your stay experience. My team is proud to hear your nice words related to the breakfast.

We are glad that you are planning to return and it will be our genuine pleasure to welcome you again.

Regards,

Stefan Radstrom

22 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte personeel achter de receptie, als er iemand wordt aangenomen om het gezicht te zijn van het hotel, eerste indruk noemen ze dat! Totdat er een werknemer onbeschoft is geweest omdat ze niet geschikt is voor haar functie

• Verbleef: Februari, 2015
Stefan R, General Manager van Hyatt Regency Istanbul Atakoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2015

Dear Çiğdem H.

I apologize for the inconveniences you experienced upon your arrival and your displeasure with the front desk, I assure you that I am personally looking into what happened in order to improve on the service we are delivering.

I am proud of our friendly team here at the hotel and do not want anybody to feel that my colleagues are acting in a improper way towards our guests.

Kind regards,

Stefan Radstrom
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Istanbul bekeken
op 1,2 km afstand
Titanic Port Hotel
nr. 175 van 1.173 in Istanbul
408 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hyatt Regency Istanbul Atakoy geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hyatt Regency Istanbul Atakoy

Adres: Atakoy 2-5-6. Kisim, Rauf Orbay Caddesi Sahil Yolu No:2/1 | Bakirkoy, Istanbul 34158, Turkije
Telefoonnummer:
Locatie: Turkije > Istanbul
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 103 van 1.173 hotels in Istanbul
Prijsklasse: € 101 - € 155 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hyatt Regency Istanbul Atakoy 5*
Aantal kamers: 284
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Agoda, Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hyatt Regency Istanbul Atakoy met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?