10 december 2016 beoordeeld

Prima zakenhotel met goede persoonlijke zorg en service en heerlijke Spa. Ook goed adres voor zomerse vakantie of verblijf als toerist.
Bij mooi weer is het goed toeven aan het mooie zwembad maar op de ligstoelen van het prachtige binnenbad kom je ook tot rust.

• Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
24 augustus 2016 beoordeeld

Super hotel alles tip top voor de 2 maal dit gekozen echt heel goed personeel super vriendelijk hotel super mooi kamers mooi ruim zeer mooie badkamers heel mooi buitenzWembad zalig in de zomer binnenzwembad ook zeer aangenaam

Elk jaar brengen we bezoekje aan Istanbul maar onze keuze is gemaakt we keren zeker volgend jaar weer terug

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Sven H, General Manager van Hyatt Regency Istanbul Atakoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2016

Dear nathaliemeurice09;
Thank you for your quick post on TA. We are happy that we delivered you the Hyatt touch and you had a great stay with us.

Thank you again for your loyalty to Hyatt Brand and the sincere commendation and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

Kind regards,
Sven Hoffmeyer

16 augustus 2016 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels

13 april 2016 beoordeeld

Locatie uitstekend, vlakbij Ataturk Airport en Wordtradecentre (beurs). Prima hotel natuurlijk met veel faciliteiten. Mooie tuin met buitenzwembad. Binnen zwembad met hammam etc etc. Ontbijt uitstekend .

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Sven H, General Manager van Hyatt Regency Istanbul Atakoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2016

Dear PRIMA VOOR ZAKENBEZOEK"
The team joins me in expressing our appreciation for your valued comments and praises and I am delighted to know that you had a good stay at Hyatt Regency Istanbul Ataköy. I will communicate your commendation to the team.

We invite you to visit us on Facebook (hyattregencyistanbulatakoy), and Instagram (hyattregencyistanbulatakoy) for exclusive offers, events, destination tips and more.

We look forward to your visiting again.

Sven Hoffmeyer

21 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste maal maar zeker niet de laatste !
Heel mooi hotel alles tip top ontbijt super lekker en uitgebreid !
Heel mooi buitenzwembad !
Als ik terug na Istanbul ga kom ik zeker terug na dit hotel !
Gewoon super

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Stefan R, General Manager van Hyatt Regency Istanbul Atakoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2015

Dear Nathalie996,

Warm greetings from Hyatt Regency Istanbul Ataköy! Thank you for sharing your candid feedback.

I am delighted that you enjoyed your stay experience. My team is proud to hear your nice words related to the breakfast.

We are glad that you are planning to return and it will be our genuine pleasure to welcome you again.

Regards,

Stefan Radstrom